Kategorie

Na tomto místě byl Bůh a Já, já jsem to nevěděl

Poštovné jen
nejnižší v ČR

Nakladatel: DharmaGaia
Rok vydání: 2011
Vazba: viazaná
Počet stran: 173

Nákupem získáte tyto dva krásné dárky

Limitovaná sběratelská záložka 1.

DVD film - Biloxi blues 2. K Objednávce od 2 kusů

Je to známý biblický příběh (Genesis 28:16): Jákob utíkal z domova. Jednou v noci se uložil v poušti ke spánku a prodělal jednu z velkých mystických zkušeností náboženství Západu. Zdálo se mu o žebříku, po němž vystupovali a sestupovali andělé, a ten žebřík spojoval nebe se zemí. A lidé se tisíce let pokoušeli neslyšet, co poslové přišli říci Jákobovi. Americký rabi Lawrence Kushner nyní v odvážné směsi vědy a představivosti, psychologie a historie, shromáždil v inspirující škále komentáře tohoto příběhu, jejichž autory jsou rabínští učenci Šmuel bar Nachmani (Palestina, 3.-4. stol.) a Raši z francouzského Troyes (11. stol.), španělský kabalista a autor Zoharu Moše ben Leon (13. stol.), ukrajinský kabalista Šimšon Ostropolský (17. stol.) nebo chasidští cadici Magid z Mesriče (18. stol.), Mendel z Kotsku (19. stol.) a Hanna Rachel Werbermacher, zvaná Ludomirská panna (19. stol.). Prostřednictvím fascinujícího nového literárního žánru a Kushnerovy tvořivé rekonstrukce života a doby, kdy tito učitelé žili, vstupujeme do učeben a jdeme se posadit k nohám těchto duchovních mistrů, abychom se naučili, co každý z nich objevil o Božím Já a o nás, když vystupoval a sestupoval po Jákobově žebříku. Na této poučné pouti naši duchovní průvodci kladou a dávají odpovědi na základní otázky lidské zkušenosti: Kdo jsem? Kdo je Bůh? Jaká je role Boha v dějinách? Jaké povahy je zlo? Jaký bych měl/a mít vztah k Bohu a druhým lidem? Mohl by mít svět skutečně nějaké já? Tato kniha je o Bohu a o nás. Je o objevování Božího místa ve světě i v nás, ať jsme jakéhokoli vyznání a jakéhokoli původu.
Proč jsme tak levní?
Tato knížka je o % levnější než jinde. Díky čemu držíme ceny tak nízko?
Vyladili jsme logistiku
Mákli jsme si. Naše sklady a distribuční cesty fungují efektivně.
Šetříme na reklamě
Místo drahé reklamy vám radši dáme lepší služby. A taky nižší ceny.
Na dopravě nerýžujeme
Velké e-shopy si zvyšují marži vyšší cenou dopravy. U nás máte dopravu za 39.
Díky tomu vám dáme knihu Na tomto místě byl Bůh a Já, já jsem to nevěděl jen za 0 Kč.