Kategorie

Dobrá krize

48 běžná cena 249 Kč

Zboží máme skladem a je připraveno k okamžitému odeslání
Poštovné jen
nejnižší v ČR

Nakladatel: SYNERGIE CZ s.r.o.
ISBN: 978-80-7370-073-7
Rok vydání: listopad 2012
Jazyk: Čeština
Druh: Kniha
Vazba: Pevná s přebalem matná
Počet stran: 176
Zařazení: sebepoznání sebevýchova životní problémy životní moudrost životní harmonie hodnotová orientace řešení problémů životní krize změna postoje dopisy

Nákupem získáte tyto dva krásné dárky

Limitovaná sběratelská záložka 1.

DVD film - Biloxi blues 2. K Objednávce od 2 kusů

Může vůbec existovat něco jako „dobrá krize“? Vždyť jde o dvě na první pohled neslučitelná slova. Současná krize není pouze ekonomickou, nýbrž i krizí hodnot a vědomí. Podle Álexe Roviry může být krize pro člověka přínosná, záleží jen na tom, jak se k ní postaví. Může vést k přemýšlení, změně paradigmat a nabízí možnosti, jak ukončit nezdravé modely života. Překonat krizi nevede k MÍTI, nýbrž k dosažení BYTÍ. Krize je tím, co z ní uděláš, říká autor. V dopisech příteli, přátelům, nám všem ukazuje Álex Rovira i na příkladech, že krize neznamená pád do nicoty, nýbrž se může stát odrazovým můstkem k proměně. Naučme se překonávat těžkosti, nehybnost, naučme se věřit. Může vůbec existovat něco jako „dobrá krize“? Vždyť jde o dvě na první pohled neslučitelná slova. Současná krize není pouze ekonomickou, nýbrž i krizí hodnot a vědomí. Na otázku do jakého žánru by zařadil současnou krizi, odpovídá: „Mohla by to být tragikomedie odhalující naprostý nedostatek zdravého rozumu a ukazující na vládnoucí principy – především na jakési kolektivní delirium a nevkus těch, kdo mohli konat správně, ale nechali se unést nebo využili příležitost k drancování.“ „Krize je dobrá,“ pokračuje Rovira, „protože nás vede ke kritické situaci a kritika povzbuzuje přemýšlení a vede nás k možnosti správné volby. Každá krize v sobě nese možnost ukončit toxické modely života.“ Jen na nás tedy záleží, jací budeme a jaký bude náš svět.
Proč jsme tak levní?
Tato knížka je o 81% levnější než jinde. Díky čemu držíme ceny tak nízko?
Vyladili jsme logistiku
Mákli jsme si. Naše sklady a distribuční cesty fungují efektivně.
Šetříme na reklamě
Místo drahé reklamy vám radši dáme lepší služby. A taky nižší ceny.
Na dopravě nerýžujeme
Velké e-shopy si zvyšují marži vyšší cenou dopravy. U nás máte dopravu za 39.
Díky tomu vám dáme knihu Dobrá krize jen za 48 Kč.