Kategorie

Praktická encyklopedie žurnalistiky a marketingové komunikace

245 běžná cena 290 Kč

Poštovné jen 49
nejnižší v ČR

Rok vydání: 2007
Jazyk: Čeština
Druh: 1xkniha
Vazba: Brožovaná bez přebalu lesklá
Počet stran: 264
Zařazení: výkladové slovníky žurnalistika oborová terminologie terminologické slovníky masmédia marketingová komunikace

Nákupem získáte sběratelskou záložku

Limitovaná sběratelská záložka

Třetí, aktualizované a podstatně rozšířené vydání úspěšného titulu Praktická encyklopedie žurnalistiky bylo obohaceno jak o další hesla z dosud zařazených oborů (tisk, elektronická média, informační technologie atd.), tak o celý nový obor, který se týká marketingu, jeho strategie i každodenní praxe v médiích. Autorský kolektiv pracovníků Fakulty sociálních věd UK tak připravil užitečnou příručku nejen pro studenty těchto oborů, ale i pro pracovníky všech médií a zájemce o stále se rozvíjející a měnící se mediální a marketingovou sféru.
Proč jsme tak levní?
Tato knížka je o 15% levnější než jinde. Díky čemu držíme ceny tak nízko?
Vyladili jsme logistiku
Mákli jsme si. Naše sklady a distribuční cesty fungují efektivně.
Šetříme na reklamě
Místo drahé reklamy vám radši dáme lepší služby. A taky nižší ceny.
Na dopravě nerýžujeme
Velké e-shopy si zvyšují marži vyšší cenou dopravy. U nás máte dopravu za 39.
Díky tomu vám dáme knihu Praktická encyklopedie žurnalistiky a marketingové komunikace jen za 245 Kč.