Kategorie

Marketing podle Kotlera

Autor: Philip Kotler

287 běžná cena 398 Kč

Poštovné jen 39
nejnižší v ČR

Nakladatel: Management Press, Ringier ČR
ISBN: 80-7261-010-4
Rok vydání: srpen 2007
Jazyk: Čeština
Druh: Kniha
Vazba: Pevná s přebalem lesklá
Počet stran: 260
Zařazení: příručky marketingový management

Nákupem získáte sběratelskou záložku

Limitovaná sběratelská záložka

Proč jsme tak levní?
Tato knížka je o 28% levnější než jinde. Díky čemu držíme ceny tak nízko?
Vyladili jsme logistiku
Mákli jsme si. Naše sklady a distribuční cesty fungují efektivně.
Šetříme na reklamě
Místo drahé reklamy vám radši dáme lepší služby. A taky nižší ceny.
Na dopravě nerýžujeme
Velké e-shopy si zvyšují marži vyšší cenou dopravy. U nás máte dopravu za 39.
Díky tomu vám dáme knihu Marketing podle Kotlera jen za 287 Kč.