Kategorie

Finance pro nefinančníky

210 běžná cena 299 Kč

Poštovné jen
nejnižší v ČR

Nakladatel: ALFA NAKLADATELSTVÍ, s.r.o.
ISBN: 80-86851-40-0
Rok vydání: listopad 2006
Jazyk: Čeština
Druh: Kniha
Vazba: Pevná bez přebalu matná
Počet stran: 290
Zařazení: populárně-naučné publikace účetnictví finance podniku

Nákupem získáte tyto dva krásné dárky

Limitovaná sběratelská záložka 1.

DVD film - Biloxi blues 2. K Objednávce od 2 kusů

Cooke nezneužívá svá dlouhá léta působení jako finanční konzultant k zahlcení čtenáře složitými odbornými pojmy. V knize se čtenářům dostane nutného minima termínů, které je třeba znát při řízení firmy nebo provozování živnosti, podstatná část je však věnována vysvětlení praktického fungování obchodních mechanismů a jejich předvedení na názorných příkladech. Na stránkách knihy sledujeme humorný příběh americké podnikatelky Rosie Rouse prodávající manželské domky, jakési záložní ubytování pro manžele, kteří spolu po rodinné hádce nechtějí spát v jednom domě. Na tomto netradičním příkladu však čtenář postupně pozná všechny situace, které čekají každého, kdo vede vlastní firmu. Nákup, prodej, majetek firmy, financování, rozpočet, bilance a výsledovka… Výklad je odměřen do té míry, aby vybavil publikum praktickými informacemi a upozornil je na možné nástrahy podnikání, na druhé straně nezabředává ve spleti univerzitních termínů, které by čtenáře odradily. Každý aspekt světa obchodu a každý odborný pojem je jak znázorněn na příběhu Rosie a manželských domků, aby se neztratila pozornost publika, tak odborně definován, aby čtenář mohl s účetními a daňovými poradci hovořit jejich jazykem. Kniha řeší: Výroba a výstavba, Náklady na výrobu manželského domku, Putování jednotlivých nákladů ve výrobním procesu, Zásoby a přechod nákladů z jednoho měsíce do druhého, Kolísající jednicové náklady, Normované náklady, Různé metody účtování normovaných nákladů, Náklady ve výrobě masové a kusové, Nedokončená výroba, Výroba vázaná smlouvou, Otázky k procvičení, Případová studie
Proč jsme tak levní?
Tato knížka je o 30% levnější než jinde. Díky čemu držíme ceny tak nízko?
Vyladili jsme logistiku
Mákli jsme si. Naše sklady a distribuční cesty fungují efektivně.
Šetříme na reklamě
Místo drahé reklamy vám radši dáme lepší služby. A taky nižší ceny.
Na dopravě nerýžujeme
Velké e-shopy si zvyšují marži vyšší cenou dopravy. U nás máte dopravu za 39.
Díky tomu vám dáme knihu Finance pro nefinančníky jen za 210 Kč.