Kategorie

Medzinárodné strategické rozhodovanie podniku (slovensky)

335 běžná cena 356 Kč

Poštovné jen 49
nejnižší v ČR

Nakladatel: Sprint dva
ISBN: 978-80-89393-22-0
Rok vydání: 2010
Jazyk: Slovenština
Vazba: pevná
Počet stran: 214

Nákupem získáte sběratelskou záložku

Limitovaná sběratelská záložka

Internacionalizácia podniku. Teoretické základy. Faktory, motívy a ciele Rozhodovanie pre alebo proti internacionalizácii podniku – analýzy východiskovej situácie Výber základnej strategickej medzinárodnej orientácie podniku Výber zahraničného trhu Výber formy vstupu na zahraničný trh Multinacionálny podnik – vybrané charakteristiky jeho fungovania Kultúra ako determinanta medzinárodnej podnikovej politiky Vplyv internacionalizácie na vybrané oblasti podniku Aplikácia vybraných metód využívaných pri strategickom rozhodovaní v medzinárodnom podnikaní
Proč jsme tak levní?
Tato knížka je o 6% levnější než jinde. Díky čemu držíme ceny tak nízko?
Vyladili jsme logistiku
Mákli jsme si. Naše sklady a distribuční cesty fungují efektivně.
Šetříme na reklamě
Místo drahé reklamy vám radši dáme lepší služby. A taky nižší ceny.
Na dopravě nerýžujeme
Velké e-shopy si zvyšují marži vyšší cenou dopravy. U nás máte dopravu za 39.
Díky tomu vám dáme knihu Medzinárodné strategické rozhodovanie podniku jen za 335 Kč.