Kategorie

Marketing: principy a nástroje

Autor: Jan Koudelka
Poštovné jen 49
nejnižší v ČR

Nakladatel: Vysoká škola ekonomie a managementu
Kód:
ISBN: 978-80-86730-19-6
Rok vydání: 2007
Jazyk: Čeština
Vazba: brožovaná
Zařazení: učebnice vysokých škol marketing

Nákupem získáte sběratelskou záložku

Limitovaná sběratelská záložka

Text předkládá pojetí marketingu jako specifického přístupu trhu, ve kterém je zásadní postavení zákazníka. Pozornost soustředí nejprve na postižení podstatných rysů marketingového postupu a působení faktorů, které ovlivňují marketingové rozhodování. Blíže jsou rozpracována témata marketingového informačního systému a marketingového výzkumu. Druhá část podrobněji sleduje hlavní nástroje, které marketing k uspokojování zákazníků využívá.
0
Recenzí
Jak se Vám kniha líbila?
Nejsou zde žádné recenze. Buďte první a napište svoji!
Proč jsme tak levní?
Tato knížka je o % levnější než jinde. Díky čemu držíme ceny tak nízko?
Vyladili jsme logistiku
Mákli jsme si. Naše sklady a distribuční cesty fungují efektivně.
Šetříme na reklamě
Místo drahé reklamy vám radši dáme lepší služby. A taky nižší ceny.
Na dopravě nerýžujeme
Velké e-shopy si zvyšují marži vyšší cenou dopravy. U nás máte dopravu za 39.
Díky tomu vám dáme knihu Marketing: principy a nástroje jen za 0 Kč.