Kategorie

Marketing: principy a nástroje

Autor: Jan Koudelka
Poštovné jen 49
nejnižší v ČR

Nakladatel: Vysoká škola ekonomie a managementu
Kód:
ISBN: 978-80-86730-19-6
Rok vydání: 2007
Jazyk: Čeština
Vazba: brožovaná
Zařazení: učebnice vysokých škol marketing

Nákupem získáte tyto dva krásné dárky

Sběratelská záložka 1 - Alpy 1. K Objednávce od 1 kusů

DVD film - Noviny 2. K Objednávce od 4 kusů

Text předkládá pojetí marketingu jako specifického přístupu trhu, ve kterém je zásadní postavení zákazníka. Pozornost soustředí nejprve na postižení podstatných rysů marketingového postupu a působení faktorů, které ovlivňují marketingové rozhodování. Blíže jsou rozpracována témata marketingového informačního systému a marketingového výzkumu. Druhá část podrobněji sleduje hlavní nástroje, které marketing k uspokojování zákazníků využívá.
Odměny pro recenzenty
0
Recenzí
vybrat si
Jméno
Vaše recenze
0
Jak se Vám kniha líbila?
Nejsou zde žádné recenze. Buďte první a napište svoji!
Proč jsme tak levní?
Tato knížka je o % levnější než jinde. Díky čemu držíme ceny tak nízko?
Vyladili jsme logistiku
Mákli jsme si. Naše sklady a distribuční cesty fungují efektivně.
Šetříme na reklamě
Místo drahé reklamy vám radši dáme lepší služby. A taky nižší ceny.
Na dopravě nerýžujeme
Velké e-shopy si zvyšují marži vyšší cenou dopravy. U nás máte dopravu za 39.
Díky tomu vám dáme knihu Marketing: principy a nástroje jen za 0 Kč.