Kategorie

Management znalostních pracovníků

262

Poštovné jen 39
nejnižší v ČR

Nakladatel: Nakladatelství C.H.Beck-CZ
ISBN: 978-80-7400-013-3
Rok vydání: 2008
Jazyk: Čeština
Vazba: brožovaná
Počet stran: 132
Zařazení: příručky znalostní management znalostní pracovníci

Nákupem získáte tyto dva krásné dárky

Limitovaná sběratelská záložka 1.

DVD film - Městečko prokletých 2. K Objednávce od 2 kusů

Máte skvělé, vzdělané a zkušené pracovníky a přesto jejich výkony nebo styl práce jsou naprosto odlišné. Proč tomu tak je a co s tím - tomu se věnuje tato publikace. Kniha je rozdělena do sedmi kapitol. První kapitola pojednává o tom, kdo jsou znalostní pracovníci a proč jsou pro své organizace důležití. Ve druhé kapitole je vysvětlen pojem 'znalosti' a jsou charakterizovány jejich dvě dimenze. Věnujte pozornost zejména části kapitoly, která se týká tzv. tacitní dimenzi znalostí. Právě tacitní znalosti způsobují výjimečnost znalostních pracovníků. Ve třetí kapitole jsou uvedeny klasifikace znalostních pracovníků. V následující kapitole je pak vysvětleno dvanáct klíčových faktorů řízení znalostních pracovníků. Tyto faktory byly identifikovány na základě analýzy ohromného množství dat a vysvětlují, na jaké podněty znalostní pracovníci reagují. Pátá kapitola je zaměřena na rady manažerům, a to jak v závislosti na uvedených dvanácti faktorech pracovat se znalostními pracovníky a jak je řídit. V šesté kapitole je uveden zajímavý a historicky vyzkoušený návod jak řídit znalostní pracovníky na základě typu jejich osobnosti. Poslední, sedmá kapitola nahlíží na řízení znalostních pracovníků z pohledu systémové dynamiky. Dozvíte se, co způsobuje rezistenci znalostních pracovníků vůči rozhodnutí manažerů, jak rezistenci předcházet a jak ji eliminovat. Záleží však na konkrétní organizaci, konkrétních znalostních pracovnících a preferencích, které z nástrojů či kterou kombinaci nástrojů použijete. Každý manažer je jiný, má jinou zkušenost a preferuje jiný styl řízení.
Proč jsme tak levní?
Tato knížka je o -1% levnější než jinde. Díky čemu držíme ceny tak nízko?
Vyladili jsme logistiku
Mákli jsme si. Naše sklady a distribuční cesty fungují efektivně.
Šetříme na reklamě
Místo drahé reklamy vám radši dáme lepší služby. A taky nižší ceny.
Na dopravě nerýžujeme
Velké e-shopy si zvyšují marži vyšší cenou dopravy. U nás máte dopravu za 39.
Díky tomu vám dáme knihu Management znalostních pracovníků jen za 262 Kč.