Kategorie

Public Relations ve sportovních organizacích

97

Poštovné jen
nejnižší v ČR

Nakladatel: Univerzita Karlova
ISBN: 978-80-246-2027-5
Rok vydání: 2012
Jazyk: Čeština
Vazba: brožovaná
Počet stran: 72
Zařazení: učebnice vysokých škol public relations sportovní organizace

Nákupem získáte tyto dva krásné dárky

Limitovaná sběratelská záložka 1.

DVD film - Biloxi blues 2. K Objednávce od 2 kusů

Učební text je primárně určen posluchačům FTVS UK. Dále je určen pro všechny zájemce o problematiku sportovního marketingu. Obsahuje jak obecná teoretická východiska Public relations, tak zejména jejich aplikaci na specifika sportovního prostředí. Zaměřuje se zejména na témata podnikové identity sportovních organizací, media relations, zájmových skupin ve sportovním prostředí, komunikace v krizových situacích, corporate publishingem, PR eventů a v neposlední řadě využití internetu ve sportovním public relations. Text je doplněn názornými obrázky, schématy a další ilustrací.
Proč jsme tak levní?
Tato knížka je o -5% levnější než jinde. Díky čemu držíme ceny tak nízko?
Vyladili jsme logistiku
Mákli jsme si. Naše sklady a distribuční cesty fungují efektivně.
Šetříme na reklamě
Místo drahé reklamy vám radši dáme lepší služby. A taky nižší ceny.
Na dopravě nerýžujeme
Velké e-shopy si zvyšují marži vyšší cenou dopravy. U nás máte dopravu za 39.
Díky tomu vám dáme knihu Public Relations ve sportovních organizacích jen za 97 Kč.