Kategorie

Marketingová komunikace a moderní trendy v marketingu

Poštovné jen 39
nejnižší v ČR

Nakladatel: Nakladatelství Oeconomica
ISBN: 978-80-245-1520-5
Rok vydání: 2009
Jazyk: Čeština
Vazba: brožovaná
Počet stran: 180
Zařazení: učebnice vysokých škol marketing marketingová komunikace strategický marketing

Nákupem získáte tyto dva krásné dárky

Limitovaná sběratelská záložka 1.

DVD film - Biloxi blues 2. K Objednávce od 2 kusů

Kniha seznamuje čtenáře s novými trendy v marketingu a současnými marketingovými přístupy. Upozorňuje na rozvoj marketingových oborů, které nejsou spojeny s vysokými finančními vstupy (např. guerillový, virální, ambush, buzz marketing). Klasické marketingové přístupy ztrácejí na účinnosti a proto je nutné hledat nové možnosti, které podpoří budoucnost marketingu. Situace trhů na začátku jednadvacátého století od marketingu vyžaduje hledání nových přístupů k marketingové komunikaci. Zákazníci na spotřebních trzích očekávají nějakou formu 'přidané hodnoty', která zaujme, pobaví, přinese uspokojení z aktu koupě. I z toho důvodu je v textu akceptován přístup rozšíření klasického komunikačního mixu (reklama, podpora prodeje, osobní prodej, public relations, přímy marketing) o nástroj 'události a zážitky'. Teoretické aspekty marketingu, resp. marketingové komunikace, jsou dokumentovány na konkrétních praktických příkladech. Pro insipraci a trénink služí doplňující informace v přílohách a případových studiích.
Proč jsme tak levní?
Tato knížka je o % levnější než jinde. Díky čemu držíme ceny tak nízko?
Vyladili jsme logistiku
Mákli jsme si. Naše sklady a distribuční cesty fungují efektivně.
Šetříme na reklamě
Místo drahé reklamy vám radši dáme lepší služby. A taky nižší ceny.
Na dopravě nerýžujeme
Velké e-shopy si zvyšují marži vyšší cenou dopravy. U nás máte dopravu za 39.
Díky tomu vám dáme knihu Marketingová komunikace a moderní trendy v marketingu jen za 0 Kč.