Kategorie

Auditing pro manažery aneb Proč a jak se ověřuje účetní závěrka

327 běžná cena 344 Kč

Odesíláme do 5 až 7 dní
Poštovné jen 49
nejnižší v ČR

Nakladatel: Wolters Kluwer ČR, a.s.
Kód:
ISBN: 978-80-7357-988-3
Rok vydání: březen 2013
Jazyk: Čeština
Druh: Kniha
Vazba: Brožovaná bez přebalu lesklá
Počet stran: 176
Zařazení: příručky audit externí audit

Nákupem získáte tyto tři krásné dárky

Sběratelská záložka 1 - Alpy 1. K Objednávce od 1 kusů

Časopis Téma - vzorové číslo 2. K Objednávce od 3 kusů

DVD film - Táta 3. K Objednávce od 4 kusů

Audit účetní závěrky je proces upravený mezinárodními auditorskými standardy přijatými Komorou auditorů České republiky, jimiž jsou auditoři povinni se řídit a které kladou značné nároky na spolupráci účetní jednotky s auditorem. Z toho důvodu je důležité, aby vedoucí pracovníci měli představu o tom, co je podstatou auditu, jaké podklady bude po nich auditor požadovat a proč některé procedury auditoři dělají. Cílem publikace je vysvětlit, jak proces auditu probíhá, co je jeho smyslem, jaká je odpovědnost auditora na jedné straně a odpovědnost společnosti na straně druhé. Oproti prvnímu vydání, které bylo zaměřené hlavně na přípravu společnosti na audit, je publikace rozšířená o nové požadavky mezinárodních auditorských standardů, které musí auditoři dodržovat při provádění auditorských procesů a které vedoucím pracovníkům mají vysvětlit smysl auditorova počínání. Nová je rovněž kapitola zabývající se rekapitulací nesprávností, s nimiž se auditoři při své práci nejčastěji setkávají. Součástí knihy je řada příloh, které se při auditu používají a na které se text odvolává s vysvětlením jejich významu.
Odměny pro recenzenty
3
Recenze
vybrat si
Jméno
Vaše recenze
0
Jak se Vám kniha líbila?
Doporučuji nákup všem. Líbí se nám doma.
5/09/2016
Titul je po všech stránkách OK. Kupte si jej a neprohloupíte.
6/08/2016
Maximální spokojenost. Doporučuji.
24/07/2016
Proč jsme tak levní?
Tato knížka je o 5% levnější než jinde. Díky čemu držíme ceny tak nízko?
Vyladili jsme logistiku
Mákli jsme si. Naše sklady a distribuční cesty fungují efektivně.
Šetříme na reklamě
Místo drahé reklamy vám radši dáme lepší služby. A taky nižší ceny.
Na dopravě nerýžujeme
Velké e-shopy si zvyšují marži vyšší cenou dopravy. U nás máte dopravu za 39.
Díky tomu vám dáme knihu Auditing pro manažery aneb Proč a jak se ověřuje účetní závěrka jen za 327 Kč.