Názory, metody, zkušenosti a zejména postavení žen
a mužů ve světě práce, obchodu a podnikání se velice často a velmi
podstatně liší, a to ne proto, že by se lišily jejich schopnosti,
kvalifikace nebo výkonnost, nýbrž proto, že se ženy neúčastní (a
leckdy se ani účastnit nemohou) rituálů, které...
číst celé
Názory, metody, zkušenosti a zejména postavení žen
a mužů ve světě práce, obchodu a podnikání se velice často a velmi
podstatně liší, a to ne proto, že by se lišily jejich schopnosti,
kvalifikace nebo výkonnost, nýbrž proto, že se ženy neúčastní (a
leckdy se ani účastnit nemohou) rituálů, které upravují příslušnost
k určitému systému. Kniha zkušené německé psycholožky, socioložky a
konzultantky radí, jak se ženy mohou ve světě byznysu prosazovat
daleko více a účinněji než dosud, a to na základě nových a
neotřelých metod, které vedou k úspěchu. Ukazuje způsoby, jimiž
ženy mohou proniknout do pracovních, obchodních a podnikatelských
vztahů a sítí mezi muži, jak mohou vytvářet nové vztahy a sítě a
jaké konkrétní "rituály" v pracovním životě užívat.
schovat popis
Recenze