Kategorie

Mediální komunikace pro management

92

Poštovné jen 49
nejnižší v ČR

Nakladatel: GRADA Publishing, a.s.
Kód:
ISBN: 978-80-247-3629-7
Jazyk: Čeština
Druh: Kniha
Vazba: Brožovaná bez přebalu lesklá
Zařazení: příručky management masmédia mediální komunikace

Nákupem získáte tyto tři krásné dárky

Limitovaná sběratelská záložka 1.

Časopis Vlasta - vzorové číslo 2. K Objednávce od 3 kusů

Já Baryk 3. K Objednávce od 4 kusů

Cílem této knihy je seznámit vás s vlastnostmi masových médií, s postupy a cíli novinářů a s jejich pracovními nástroji, připravit vás na komunikaci s nimi. Vysvětluje základní vztahy a procesy fungování médií, odpovídá na otázky, kde novináři získávají informace, jak je zpracovávají, kdo určuje, o čem se bude psát, apod. Radí, co dělat, když chcete oslovit novináře, jak se na komunikaci s nimi připravit, jak odpovídat na otázky, jak prezentovat své informace. Věnuje se i krizové komunikaci - pomůže v situacích, kdy vás média prezentují ve špatném světle, osvětlí postupy, když vás média ignorují. Díky ní se budete umět bránit chybám, odrážet útoky a být partnery novinářů tak, aby oni byli efektivními partnery vás.
Bestsellery Partika Hartla
3
Recenze
vybrat si
Jméno
Vaše recenze
0
Jak se Vám kniha líbila?
Byl to pěkný dárek.
21/09/2016
Titul je po všech stránkách OK. Kupte si jej a neprohloupíte.
6/09/2016
Maximální spokojenost. Doporučuji.
19/07/2016
Proč jsme tak levní?
Tato knížka je o -3% levnější než jinde. Díky čemu držíme ceny tak nízko?
Vyladili jsme logistiku
Mákli jsme si. Naše sklady a distribuční cesty fungují efektivně.
Šetříme na reklamě
Místo drahé reklamy vám radši dáme lepší služby. A taky nižší ceny.
Na dopravě nerýžujeme
Velké e-shopy si zvyšují marži vyšší cenou dopravy. U nás máte dopravu za 39.
Díky tomu vám dáme knihu Mediální komunikace pro management jen za 92 Kč.