Kategorie

Moderní metody a techniky marketingového výzkumu

338 běžná cena 379 Kč

Poštovné ZDARMA
Při přepravě Českou Poštou
a platbě převodem.

Nakladatel: GRADA Publishing, a.s.
ISBN: 978-80-247-3527-6
Jazyk: Čeština
Druh: Kniha
Vazba: Vázaný
Počet stran: 288
Zařazení: kolektivní monografie marketingový výzkum

Nákupem získáte tyto dva krásné dárky

Limitovaná sběratelská záložka 1.

Přehledná a srozumitelná publikace představuje současné metody a techniky marketingového výzkumu a přináší řadu rad a tipů pro jejich využití v praxi. Velmi cenné je velké množství příkladů a řada případových studií z reálné praxe. Seznámíte se s metodikou a technikami provádění marketingového výzkumu, od plánu výzkumu přes sběr, zpracování a analýzu údajů až po interpretaci výsledků. Podrobně poznáte moderní metody kvantitativního a kvalitativního výzkumu včetně dotazování, pozorování a experimentu. Autoři se věnují také vybraným aplikacím marketingového výzkumu či organizaci marketingového výzkumu.
Proč jsme tak levní?
Tato knížka je o 11% levnější než jinde. Díky čemu držíme ceny tak nízko?
Vyladili jsme logistiku
Mákli jsme si. Naše sklady a distribuční cesty fungují efektivně.
Šetříme na reklamě
Místo drahé reklamy vám radši dáme lepší služby. A taky nižší ceny.
Na dopravě nerýžujeme
Velké e-shopy si zvyšují marži vyšší cenou dopravy. U nás máte dopravu za 39.
Díky tomu vám dáme knihu Moderní metody a techniky marketingového výzkumu jen za 338 Kč.