Na základě dat z široce pojatého výzkumu, vytvořili autoři ucelený přehled využívaných značek, jejich charakteristik, historických vztahů či nákladů na jejich implementaci. Zároveň kniha přináší nutný úvod do teorie řízení značky, a to jak v obecné rovině, tak v konkrétní aplikaci na oblast cestovního ruchu. Publikace tak v první části nabízí obecnější informační základ nejen pro studenty, ale také profesionály v oblasti řízení cestovního ruchu. Její druhá část pak může zásadním způsobem usnadnit rozhodování o výběru určité značky podnikatelům v cestovním ruchu. Přestože se značení kvality v cestovním ruchu využívá již delší dobu, je společně s relativně novým ekoznačením, důležitým faktorem při rozhodování zákazníka o využití dané služby. Alespoň základní orientace v dané problematice je tak pro úspěšné podnikání v oboru nezbytná.
schovat popis- Nakladatel: VeRBuM - Bačuvčík
- Kód:
- Rok vydání: 2018
- Jazyk: Slovenština
- Vazba: Brožovaná
- Počet stran: 202
- Šířka balení: 14.6 cm
- Výška balení: 25.1 cm
- Hloubka balení: 12 mm
- Váha balení: 330 g
Recenze