Motobaterie MOTOBATT MBT12B4 11Ah náhrada baterie\nYT12B-BS\ns vyšší kapacitou oproti konkurenčním\nakumulátorům, při zachování velikosti a AGM technologií\n(elektrolyt napuštěn ve skelném rouně) umožňuje variabilní umístění baterie,\ntzn. může být nakloněna, nebo i ležet.
\n
\n
\nKompatibilní s motocykly (primárně se určuje typ baterie podle\nrozměrů a pólů baterie, seznam modelů motocyklů není 100%):
\n
\nDUCATI 1098 (07-09) - 1098CC
\nDUCATI 1198 MY08, SP, R (09-11) - 1198CC
\nDUCATI 1199 (11-12) - 1199CC
\nDUCATI 848 (08-12) - 848CC
\nDUCATI Desmosedici RR (08-09) - 1000CC
\nDUCATI GT1000, Touring, Sport 1100S (09) - 1000CC
\nDUCATI Hypermotard (07-12) - 1100CC
\nDUCATI Hypermotard (10-12) - 796CC
\nDUCATI Monster 1100 (09-12) - 1100CC
\nDUCATI Monster 696 (08-12) - 696CC
\nDUCATI Multistrada (07-09) - 1100CC
\nDUCATI Multistrada (10-12) - 1200CC
\nDUCATI Street Fighter, S (09-12) - 1100CC
\nDUCATI Various other models (01-10) - 1098CC
\nTRIUMPH America (09-12) - 865CC
\nTRIUMPH Bonneville T100, SE (09-12) - 865CC
\nTRIUMPH Scrambler (09-12) - 865CC
\nTRIUMPH Speedmaster (09-12) - 865CC
\nTRIUMPH Thruxton (09-12) - 900CC
\nTRIUMPH Tiger (07-12) - 1050CC
\nYAMAHA FZ6, R (05-12) - 600CC
\nYAMAHA TDM900(EU) (-12) - 900CC
\nYAMAHA TX 750 (73-74) - 750CC
\nYAMAHA XJ6, Deversion(EU) (-12) - 600CC
\nYAMAHA XVS650 V-Star (All) (98-11) - 650CC
\nYAMAHA YZF-R1 (98-03) - 1000CC
\nYAMAHA YZF-R6 (99- 00) - 600CC
\nNejste-li si jisti typem baterie pro váš motocykl, vyhledejte si vhodný\nmodel podle typu vašeho motocyklu v přiložené tabulce kompatibility,\npřípadně napište produkt manažerovi.
\n
\n
\nAGM patří mezi uzavřené, tzv. ventilem řízené baterie. Prostor\nmezi deskami nevyplňuje pouze kapalný elektrolyt, ale každá z olověných\ndesek AGM článku je obalena skelným rounem, do něj je klasický\nelektrolyt nasáklý. Baterie tak sice funguje na stejném principu, ovšem\nrounové separátory jí dávají hned několik výrazných výhod:
\n
\n
\nMotobatt je odolná k vibracím - dlouhodobým působením vibrací\nmůže dojít k uvolnění desek a v konečné fázi až k jejich propojení,\ntedy ke zkratu článku.
\nMotobatt redukuje nebezpečí zkratu článku vlivem sulfatace (v\nangličtině tzv. mechový efekt) - krystalky síranu olovnatého uvolněné z\ndesek klasického akumulátoru mohou elektrolytu migrovat a často dochází\nk jejich vzpříčení mezi + a – deskou čímž dojde ke zkratu článku
\nVyšší odolnost Motobatt k hlubokému vybití – zatímco běžné\nbaterii škodí již několik hodin na úrovni vybití kolem 50%, AGM baterie\ndokáže jít bez výrazné ztráty celkové kapacity až na hodnotu 70% vybití.
\nOdolnost Motobatt k různým režimům provozu - pro motocykly (a\njim podobná vozidla) je charakteristický nepravidelný provoz, tedy\nčastá období kdy baterie zůstává v nedobytém stavu. Oproti klasické\nkonstrukci umí separátory AGM výrazně zpomalit přirozenou sulfataci\nčlánků.
\n
\n
\nPOZOR!!
\n
\nKaždá baterie, a obzvláště motocyklová potřebuje čas od času\nplně dobít.
\nPro správnou údržbu doporučujeme použití některého z moderních typů\nautomatických nabíječek (viz. obrázek CTEK). Tyto přístroje mají přímo\ndeklarováno uzpůsobení pro nabíjení baterií AGM.
\n
\n
\nBaterie Motobatt jsou dodávány s následujícím příslušenstvím:
\n
\n- 2 x připojitelný pól (L, nebo U tvar dle typu baterie)
\n- 4x nerez šroub na póly (standard)
\n- 1x imbus klíč (standard)
\n- 0-3 plastové nástavce (dle typu baterie)
\n
\n
\nParametry a specifikace:
\n
\nKapacita: 11 Ah
\nRozměry: 150 x 70 x 130
\nNapětí: 12 V
\nVývody: 2
\nMotobatt CCA (A): 175
Recenze