Kategorie

Advertising Next (anglicky)

Autor: Himpe Tom

1213

Poštovné jen 39
nejnižší v ČR

Nakladatel: Thames
ISBN: 978-0-500-51416-0
Rok vydání: 2008
Jazyk: Angličtina
Druh: 1xkniha
Vazba: vázaná
Počet stran: 400

Nákupem získáte tyto dva krásné dárky

Limitovaná sběratelská záložka 1.

DVD film - Městečko prokletých 2. K Objednávce od 2 kusů

150 vítězných kampaní. Nový průvodce k úspěchu v současném komunikačním věku definuje nová pravidla brandingu v digitálním věku a ilustruje je na 150 nejnovějších a nejzajímavějších reklamách. Publikace přináší 17 základních pravidel – „manter“ úspěchu v reklamě. Autor Tom Himpe je mj. také autorem úspěšného titulu "Advertising is Dead. Long Live Advertising", pracuje na pozici Senior Strategist u proslulé londýnské mediální agentury Naked Communications. Kniha nesmí chybět v žádné reklamní agentuře a je důležitým zdrojem informací také pro grafické designéry a studenty reklamy a grafického designu. Text v angličtině. Almost overnight the digital revolution has turned the rules of branding on their head. What matters now is not size, but attitude: flexible, agile, transparent in actions, global in mindset. The campaigns in this book enable small companies to think big – and force big companies to act small. This new guide to success in the contemporary communications age illustrates and defines a new set of rules for brand behaviour in the digital age – showcased in 150 of the most innovative recent campaigns. Packed with vital content and analysis: • 17 fundamental groundrules for everyone in advertising, communications and business • Defines a new set of rules for brand behaviour in the digital age, detailing 17 mantras for success • Features many seminal campaigns and analyses their success, including Cadbury’s ‘Drumming Gorilla’ and Tate’s ‘Your Collection’ Tom Himpe is a freelance creative media strategist. He is also the author of 'Advertising is Dead. Long Live Advertising'. 150 vítězných kampaní. Nový průvodce k úspěchu v současném komunikačním věku definuje nová pravidla brandingu v digitálním věku a ilustruje je na 150 nejnovějších a nejzajímavějších reklamách. Publikace přináší 17 základních pravidel – „manter“ úspěchu v reklamě. Autor Tom Himpe je mj. také autorem úspěšného titulu "Advertising is Dead. Long Live Advertising", pracuje na pozici Senior Strategist u proslulé londýnské mediální agentury Naked Communications. Kniha nesmí chybět v žádné reklamní agentuře a je důležitým zdrojem informací také pro grafické designéry a studenty reklamy a grafického designu. Text v angličtině. Almost overnight the digital revolution has turned the rules of branding on their head. What matters now is not size, but attitude: flexible, agile, transparent in actions, global in mindset. The campaigns in this book enable small companies to think big – and force big companies to act small. This new guide to success in the contemporary communications age illustrates and defines a new set of rules for brand behaviour in the digital age – showcased in 150 of the most innovative recent campaigns. Packed with vital content and analysis: • 17 fundamental groundrules for everyone in advertising, communications and business • Defines a new set of rules for brand behaviour in the digital age, detailing 17 mantras for success • Features many seminal campaigns and analyses their success, including Cadbury’s ‘Drumming Gorilla’ and Tate’s ‘Your Collection’ Tom Himpe is a freelance creative media strategist. He is also the author of 'Advertising is Dead. Long Live Advertising'. 150 vítězných kampaní. Nový průvodce k úspěchu v současném komunikačním věku definuje nová pravidla brandingu v digitálním věku a ilustruje je na 150 nejnovějších a nejzajímavějších reklamách. Publikace přináší 17 základních pravidel – „manter“ úspěchu v reklamě. Autor Tom Himpe je mj. také autorem úspěšného titulu "Advertising is Dead. Long Live Advertising", pracuje na pozici Senior Strategist u proslulé londýnské mediální agentury Naked Communications. Kniha nesmí chybět v žádné reklamní agentuře a je důležitým zdrojem informací také pro grafické designéry a studenty reklamy a grafického designu. Text v angličtině. Almost overnight the digital revolution has turned the rules of branding on their head. What matters now is not size, but attitude: flexible, agile, transparent in actions, global in mindset. The campaigns in this book enable small companies to think big – and force big companies to act small. This new guide to success in the contemporary communications age illustrates and defines a new set of rules for brand behaviour in the digital age – showcased in 150 of the most innovative recent campaigns. Packed with vital content and analysis: • 17 fundamental groundrules for everyone in advertising, communications and business • Defines a new set of rules for brand behaviour in the digital age, detailing 17 mantras for success • Features many seminal campaigns and analyses their success, including Cadbury’s ‘Drumming Gorilla’ and Tate’s ‘Your Collection’ Tom Himpe is a freelance creative media strategist. He is also the author of 'Advertising is Dead. Long Live Advertising'. 150 vítězných kampaní. Nový průvodce k úspěchu v současném komunikačním věku definuje nová pravidla brandingu v digitálním věku a ilustruje je na 150 nejnovějších a nejzajímavějších reklamách. Publikace přináší 17 základních pravidel – „manter“ úspěchu v reklamě. Autor Tom Himpe je mj. také autorem úspěšného titulu "Advertising is Dead. Long Live Advertising", pracuje na pozici Senior Strategist u proslulé londýnské mediální agentury Naked Communications. Kniha nesmí chybět v žádné reklamní agentuře a je důležitým zdrojem informací také pro grafické designéry a studenty reklamy a grafického designu. Text v angličtině. Almost overnight the digital revolution has turned the rules of branding on their head. What matters now is not size, but attitude: flexible, agile, transparent in actions, global in mindset. The campaigns in this book enable small companies to think big – and force big companies to act small. This new guide to success in the contemporary communications age illustrates and defines a new set of rules for brand behaviour in the digital age – showcased in 150 of the most innovative recent campaigns. Packed with vital content and analysis: • 17 fundamental groundrules for everyone in advertising, communications and business • Defines a new set of rules for brand behaviour in the digital age, detailing 17 mantras for success • Features many seminal campaigns and analyses their success, including Cadbury’s ‘Drumming Gorilla’ and Tate’s ‘Your Collection’ Tom Himpe is a freelance creative media strategist. He is also the author of 'Advertising is Dead. Long Live Advertising'. 150 vítězných kampaní. Nový průvodce k úspěchu v současném komunikačním věku definuje nová pravidla brandingu v digitálním věku a ilustruje je na 150 nejnovějších a nejzajímavějších reklamách. Publikace přináší 17 základních pravidel – „manter“ úspěchu v reklamě. Autor Tom Himpe je mj. také autorem úspěšného titulu "Advertising is Dead. Long Live Advertising", pracuje na pozici Senior Strategist u proslulé londýnské mediální agentury Naked Communications. Kniha nesmí chybět v žádné reklamní agentuře a je důležitým zdrojem informací také pro grafické designéry a studenty reklamy a grafického designu. Text v angličtině. Almost overnight the digital revolution has turned the rules of branding on their head. What matters now is not size, but attitude: flexible, agile, transparent in actions, global in mindset. The campaigns in this book enable small companies to think big – and force big companies to act small. This new guide to success in the contemporary communications age illustrates and defines a new set of rules for brand behaviour in the digital age – showcased in 150 of the most innovative recent campaigns. Packed with vital content and analysis: • 17 fundamental groundrules for everyone in advertising, communications and business • Defines a new set of rules for brand behaviour in the digital age, detailing 17 mantras for success • Features many seminal campaigns and analyses their success, including Cadbury’s ‘Drumming Gorilla’ and Tate’s ‘Your Collection’ Tom Himpe is a freelance creative media strategist. He is also the author of 'Advertising is Dead. Long Live Advertising'. 150 vítězných kampaní. Nový průvodce k úspěchu v současném komunikačním věku definuje nová pravidla brandingu v digitálním věku a ilustruje je na 150 nejnovějších a nejzajímavějších reklamách. Publikace přináší 17 základních pravidel – „manter“ úspěchu v reklamě. Autor Tom Himpe je mj. také autorem úspěšného titulu "Advertising is Dead. Long Live Advertising", pracuje na pozici Senior Strategist u proslulé londýnské mediální agentury Naked Communications. Kniha nesmí chybět v žádné reklamní agentuře a je důležitým zdrojem informací také pro grafické designéry a studenty reklamy a grafického designu. Text v angličtině. Almost overnight the digital revolution has turned the rules of branding on their head. What matters now is not size, but attitude: flexible, agile, transparent in actions, global in mindset. The campaigns in this book enable small companies to think big – and force big companies to act small. This new guide to success in the contemporary communications age illustrates and defines a new set of rules for brand behaviour in the digital age – showcased in 150 of the most innovative recent campaigns. Packed with vital content and analysis: • 17 fundamental groundrules for everyone in advertising, communications and business • Defines a new set of rules for brand behaviour in the digital age, detailing 17 mantras for success • Features many seminal campaigns and analyses their success, including Cadbury’s ‘Drumming Gorilla’ and Tate’s ‘Your Collection’ Tom Himpe is a freelance creative media strategist. He is also the author of 'Advertising is Dead. Long Live Advertising'. 150 vítězných kampaní. Nový průvodce k úspěchu v současném komunikačním věku definuje nová pravidla brandingu v digitálním věku a ilustruje je na 150 nejnovějších a nejzajímavějších reklamách. Publikace přináší 17 základních pravidel – „manter“ úspěchu v reklamě. Autor Tom Himpe je mj. také autorem úspěšného titulu "Advertising is Dead. Long Live Advertising", pracuje na pozici Senior Strategist u proslulé londýnské mediální agentury Naked Communications. Kniha nesmí chybět v žádné reklamní agentuře a je důležitým zdrojem informací také pro grafické designéry a studenty reklamy a grafického designu. Text v angličtině. Almost overnight the digital revolution has turned the rules of branding on their head. What matters now is not size, but attitude: flexible, agile, transparent in actions, global in mindset. The campaigns in this book enable small companies to think big – and force big companies to act small. This new guide to success in the contemporary communications age illustrates and defines a new set of rules for brand behaviour in the digital age – showcased in 150 of the most innovative recent campaigns. Packed with vital content and analysis: • 17 fundamental groundrules for everyone in advertising, communications and business • Defines a new set of rules for brand behaviour in the digital age, detailing 17 mantras for success • Features many seminal campaigns and analyses their success, including Cadbury’s ‘Drumming Gorilla’ and Tate’s ‘Your Collection’ Tom Himpe is a freelance creative media strategist. He is also the author of 'Advertising is Dead. Long Live Advertising'. 150 vítězných kampaní. Nový průvodce k úspěchu v současném komunikačním věku definuje nová pravidla brandingu v digitálním věku a ilustruje je na 150 nejnovějších a nejzajímavějších reklamách. Publikace přináší 17 základních pravidel – „manter“ úspěchu v reklamě. Autor Tom Himpe je mj. také autorem úspěšného titulu "Advertising is Dead. Long Live Advertising", pracuje na pozici Senior Strategist u proslulé londýnské mediální agentury Naked Communications. Kniha nesmí chybět v žádné reklamní agentuře a je důležitým zdrojem informací také pro grafické designéry a studenty reklamy a grafického designu. Text v angličtině. Almost overnight the digital revolution has turned the rules of branding on their head. What matters now is not size, but attitude: flexible, agile, transparent in actions, global in mindset. The campaigns in this book enable small companies to think big – and force big companies to act small. This new guide to success in the contemporary communications age illustrates and defines a new set of rules for brand behaviour in the digital age – showcased in 150 of the most innovative recent campaigns. Packed with vital content and analysis: • 17 fundamental groundrules for everyone in advertising, communications and business • Defines a new set of rules for brand behaviour in the digital age, detailing 17 mantras for success • Features many seminal campaigns and analyses their success, including Cadbury’s ‘Drumming Gorilla’ and Tate’s ‘Your Collection’ Tom Himpe is a freelance creative media strategist. He is also the author of 'Advertising is Dead. Long Live Advertising'. 150 vítězných kampaní. Nový průvodce k úspěchu v současném komunikačním věku definuje nová pravidla brandingu v digitálním věku a ilustruje je na 150 nejnovějších a nejzajímavějších reklamách. Publikace přináší 17 základních pravidel – „manter“ úspěchu v reklamě. Autor Tom Himpe je mj. také autorem úspěšného titulu "Advertising is Dead. Long Live Advertising", pracuje na pozici Senior Strategist u proslulé londýnské mediální agentury Naked Communications. Kniha nesmí chybět v žádné reklamní agentuře a je důležitým zdrojem informací také pro grafické designéry a studenty reklamy a grafického designu. Text v angličtině. Almost overnight the digital revolution has turned the rules of branding on their head. What matters now is not size, but attitude: flexible, agile, transparent in actions, global in mindset. The campaigns in this book enable small companies to think big – and force big companies to act small. This new guide to success in the contemporary communications age illustrates and defines a new set of rules for brand behaviour in the digital age – showcased in 150 of the most innovative recent campaigns. Packed with vital content and analysis: • 17 fundamental groundrules for everyone in advertising, communications and business • Defines a new set of rules for brand behaviour in the digital age, detailing 17 mantras for success • Features many seminal campaigns and analyses their success, including Cadbury’s ‘Drumming Gorilla’ and Tate’s ‘Your Collection’ Tom Himpe is a freelance creative media strategist. He is also the author of 'Advertising is Dead. Long Live Advertising'. 150 vítězných kampaní. Nový průvodce k úspěchu v současném komunikačním věku definuje nová pravidla brandingu v digitálním věku a ilustruje je na 150 nejnovějších a nejzajímavějších reklamách. Publikace přináší 17 základních pravidel – „manter“ úspěchu v reklamě. Autor Tom Himpe je mj. také autorem úspěšného titulu "Advertising is Dead. Long Live Advertising", pracuje na pozici Senior Strategist u proslulé londýnské mediální agentury Naked Communications. Kniha nesmí chybět v žádné reklamní agentuře a je důležitým zdrojem informací také pro grafické designéry a studenty reklamy a grafického designu. Text v angličtině. Almost overnight the digital revolution has turned the rules of branding on their head. What matters now is not size, but attitude: flexible, agile, transparent in actions, global in mindset. The campaigns in this book enable small companies to think big – and force big companies to act small. This new guide to success in the contemporary communications age illustrates and defines a new set of rules for brand behaviour in the digital age – showcased in 150 of the most innovative recent campaigns. Packed with vital content and analysis: • 17 fundamental groundrules for everyone in advertising, communications and business • Defines a new set of rules for brand behaviour in the digital age, detailing 17 mantras for success • Features many seminal campaigns and analyses their success, including Cadbury’s ‘Drumming Gorilla’ and Tate’s ‘Your Collection’ Tom Himpe is a freelance creative media strategist. He is also the author of 'Advertising is Dead. Long Live Advertising'.
Proč jsme tak levní?
Tato knížka je o -23% levnější než jinde. Díky čemu držíme ceny tak nízko?
Vyladili jsme logistiku
Mákli jsme si. Naše sklady a distribuční cesty fungují efektivně.
Šetříme na reklamě
Místo drahé reklamy vám radši dáme lepší služby. A taky nižší ceny.
Na dopravě nerýžujeme
Velké e-shopy si zvyšují marži vyšší cenou dopravy. U nás máte dopravu za 39.
Díky tomu vám dáme knihu Advertising Next jen za 1213 Kč.