Publikace se zabývá metodikou přípravy, provedení a hodnocení testů. V deseti
strana 2 z 3
kapitolách nabízí nejen praktickou příručku metodiky a nástrojů pro sestavování a
vyhodnocování vlastních testů, ale předkládá i fundovaný a obsáhlý teoretický základ a
příklady z různých oborů i úrovní....
číst celé
Publikace se zabývá metodikou přípravy, provedení a hodnocení testů. V deseti
strana 2 z 3
kapitolách nabízí nejen praktickou příručku metodiky a nástrojů pro sestavování a
vyhodnocování vlastních testů, ale předkládá i fundovaný a obsáhlý teoretický základ a
příklady z různých oborů i úrovní. Autoři chápou hodnocení znalostí jako formu
komunikace mezi učitelem a studenty a jako nedílnou součást informované výuky.
Začátečníci, ale i pokročilí v problematice testování získají povědomí o standardizaci,
reliabilitě či validitě testu, o zabezpečení nebo i o novějších a rychle se rozvíjejících
přístupech - např. testování s otevřenou knihou.
schovat popis
Recenze