Recenze Agenda Setting

Agenda Setting

Agenda Setting

440 Kč
Zobrazit knihu
Kniha představuje jeden ze základních konceptů současných mediálních studií, který navazuje na myšlenky klasika mediálních teorií W. Lippmana. Někdy až neomezená moc médií a její účinky na publikum se odvíjejí především od toho, jaká témata ve své agendě vybírají jako ústřední a jaké mínění si o... číst celé 

Recenze

1
Ověřené recenze jsou tak výslovně označené, ostatní jsou neověřené.
Avatar uživatele
Průlomová kniha v oblasti teorie médií a výzkumu médií, totální must-have na poličce každého studenta žurnalistiky a médií, a nejen studenta, ale i kohokoli, kdo se někdy aspoň trochu zamyslel nad tím, jaktože se do médií dostává to, co se tam dostává... McCombs touto knihou navždy změnil to, jak odborníci a veřejnost vnímají (především) zpravodajský materiál a skvěle zanalyzoval obsah a formu mediálních výstupů.
15/02/2020