Kategorie

Jak ho nezku...t

Autor: Oliver James

184 běžná cena 189 Kč

Odesíláme do 5 až 7 dní
Poštovné jen 49
nejnižší v ČR

Nakladatel: Ing. Marek Turňa
Kód:
ISBN: 978-80-87497-51-7
Rok vydání: listopad 2012
Jazyk: Čeština
Druh: Kniha
Vazba: Vázaný
Počet stran: 400
Zařazení: studie péče o dítě psychologie dítěte péče a výchova mateřství deprese matky a děti deprivované děti lidské potřeby rodiče

Nákupem získáte tyto dva krásné dárky

Sběratelská záložka 1 - Alpy 1. K Objednávce od 1 kusů

DVD film - Noviny 2. K Objednávce od 4 kusů

Děti mají velmi jednoduché potřeby, rodiče jsou však zahlcováni často velmi vědeckými radami, jak je naplňovat. V knize Jak je nez… (How do f… them up) tvrdí známý britský dětský psycholog Oliver James, že vaše děti mladší tří let nepotřebují výchovu. To, co doopravdy potřebují, jsou milující rodiče. Na základě spousty rozhovorů a posledních klinických výzkumů rozlišil tři druhy matek: Objímačka, Organizérka a Fleximáma. U každého typu předkládá v knize výhody i nevýhody. Ukazuje, jak se s daným typem ztotožnit a navrhuje několik jednoduchých řešení, jak skloubit kariéru a osobní úspěch s potřebami vaší rodiny a hlavně dítěte. Autorovy myšlenky jsou pečlivě podloženy, inspirují, a přesto provokují. Jak je nez… před nás klade důležité otázky o způsobu vychovávání našich dětí. Nabízíme například my, coby celá společnost, rodičům dostatečnou podporu? Jak se za několik let změnila role otce? Může pracující matka vůbec ideálně skloubit výchovu s kariérou?
Odměny pro recenzenty
3
Recenze
vybrat si
Jméno
Vaše recenze
0
Jak se Vám kniha líbila?
Dozvěděl jsem se tady hodně zajímavých věcí, které mě i docela překvapily :).
21/09/2016
Doporučuji. Jestli se tím budete řídit, je to klíč k tomu, abyste spolu byli šťastní.
9/09/2016
Knihu jsme objednali původně jako dárek, ale asi si přiobjednáme jednu i pro sebe :-)
6/09/2016
Proč jsme tak levní?
Tato knížka je o 3% levnější než jinde. Díky čemu držíme ceny tak nízko?
Vyladili jsme logistiku
Mákli jsme si. Naše sklady a distribuční cesty fungují efektivně.
Šetříme na reklamě
Místo drahé reklamy vám radši dáme lepší služby. A taky nižší ceny.
Na dopravě nerýžujeme
Velké e-shopy si zvyšují marži vyšší cenou dopravy. U nás máte dopravu za 39.
Díky tomu vám dáme knihu Jak ho nezku...t jen za 184 Kč.