Kategorie

Proč spojenci zvítězili

Autor: R. J. Overy

137 běžná cena 159 Kč

Poštovné jen 49
nejnižší v ČR

Nakladatel: Pavel Dobrovský-BETA Prodejny 40%
ISBN: 80-7306-338-7
Rok vydání: duben 2008
Jazyk: Čeština
Druh: Kniha
Vazba: Pevná s přebalem lesklá
Počet stran: 416
Zařazení: literatura faktu 1939-1945 druhá světová válka (1939-1945) vojenská strategie vojenská taktika Spojenci (1939-1945)

Nákupem získáte tyto dva krásné dárky

Limitovaná sběratelská záložka 1.

DVD film - Choking hazard 2. K Objednávce od 2 kusů

Pod titulem provokujícím zdánlivou samozřejmostí odpovědi podrobuje britský historik kritickému rozboru konvenční interpretace výsledku druhé světové války, zejména představu o předurčenosti spojeneckého vítězství od samého začátku. Zevrubně probírá jednotlivé faktory, považované za jeho „hlavní“ příčinu, a prokazuje, že u žádného z nich (vojenské velení a výzbroj; ekonomický potenciál, vědecká a technická kapacita, kvalita zpravodajství atd.) nebyl až do druhé poloviny války rozdíl mezi Spojenci a protivníky tak výrazný, aby rozhodl o tom, kdo bude jejím vítězem. Při zásadním důrazu na komplexnost působení mnoha činitelů jako podmínky konečného vítězství Spojenců klade autor na některé z faktorů větší důraz než většina dosavadních studií k danému tématu. Rehabilituje například do jisté míry význam bombardovací ofenzívy proti Německu, po válce odborníky spíše zpochybňovaný, mezi ekonomickými činiteli vyzdvihuje význam masovosti spojenecké zbrojní výroby a úspěšné relokace sovětského průmyslu z oblastí ohrožených německým vpádem. Větší důraz než většina vojensko-historických studií klade autor také na psychologické činitele včetně morální pevnosti, přičemž ani v této sféře nebyla převaha Spojenců nad protivníky ve všech fázích války tak jednoznačná. Své závěry opírá autor o rozsáhlé statistické podklady a text doprovází živým obrazovým materiálem.
Proč jsme tak levní?
Tato knížka je o 14% levnější než jinde. Díky čemu držíme ceny tak nízko?
Vyladili jsme logistiku
Mákli jsme si. Naše sklady a distribuční cesty fungují efektivně.
Šetříme na reklamě
Místo drahé reklamy vám radši dáme lepší služby. A taky nižší ceny.
Na dopravě nerýžujeme
Velké e-shopy si zvyšují marži vyšší cenou dopravy. U nás máte dopravu za 39.
Díky tomu vám dáme knihu Proč spojenci zvítězili jen za 137 Kč.