Kategorie

Problém médií

181 běžná cena 239 Kč

Poštovné jen 49
nejnižší v ČR

Nakladatel: Mgr. Roman Schmidt, Ph.D, Nakladatelství
Kód: 2459504
ISBN: 978-80-902831-2-1
Rok vydání: 2009
Jazyk: Čeština
Druh: Kniha
Vazba: Brožovaná bez přebalu matná
Počet stran: 140
Zařazení: monografie demokracie žurnalistika masmédia objektivita

Nákupem získáte tyto dva krásné dárky

Limitovaná sběratelská záložka 1.

O kocourovi mikešovi a jeho přátelích 1 2. K Objednávce od 4 kusů

Slouží média obecnému blahu, nebo oligarchii? Je mediální systém založený na velkých korporacích slučitelný s životaschopnou demokratickou veřejnou sférou? Jak fungují zkorumpované politické postupy, které takový systém vytvářejí? To jsou klíčové otázky protínající texty Roberta McChesneye, mediálního analytika a profesora kadedry komunikace Illinoiské univerzity. Problém médií zahrnuje dva eseje z knihy "The Political Economy of Media" (New York 2008): "Problém médií" a "Jak smýšlet o médiích". McChesney v nich zkoumá témata politické ekonomie médií, mezi něž patří např. vztah žurnalistiky k demokratické praxi, porozumění propagandě (vládní i komerční), souvislosti mezi komerčními médii a depolitizací společnosti, zvláštní role inzerce ve formování mediálního trhu i obsahu, vztah médií ke globálnímu a současnému kapitalismu, vliv komercializace na kulturu, veřejnoprávní vysílání atd. Autorovy argumenty jsou podloženy dlouholetým detailním výzkumem. Přináší hutnou kritiku probíhajícího procesu degradace žurnalistiky. "Probém médií" je nezbytným úvodem pro všechny, kteří chtějí rozumět médiím dnešního světa.
2
Recenze
vybrat si
Jméno
Vaše recenze
Jak se Vám kniha líbila?
Kniha mi byla doporučena přáteli, nelituji, mohu jen doporučit!
23/08/2016
Knížku jsem koupil náhodou, nelituji ani trochu.
13/07/2016
Proč jsme tak levní?
Tato knížka je o 25% levnější než jinde. Díky čemu držíme ceny tak nízko?
Vyladili jsme logistiku
Mákli jsme si. Naše sklady a distribuční cesty fungují efektivně.
Šetříme na reklamě
Místo drahé reklamy vám radši dáme lepší služby. A taky nižší ceny.
Na dopravě nerýžujeme
Velké e-shopy si zvyšují marži vyšší cenou dopravy. U nás máte dopravu za 39.
Díky tomu vám dáme knihu Problém médií jen za 181 Kč.