Kategorie

Byznys v plné nahotě

183 běžná cena 499 Kč

Poštovné jen
nejnižší v ČR

Nakladatel: Eastone CZR, s.r.o.
ISBN: 978-80-8109-100-1
Rok vydání: květen 2009
Jazyk: Čeština
Druh: Kniha
Vazba: Vázaný
Počet stran: 288
Zařazení: biografie obchod podnikání podnikatelé firmy hudební nakladatelé a vydavatelé

Nákupem získáte tyto dva krásné dárky

Limitovaná sběratelská záložka 1.

DVD film - Choking hazard 2. K Objednávce od 2 kusů

Kniha Byznys v plné nahotě je návod na to, jak změnit překážky v podnikání na výzvy, problémy na příležitosti a příležitosti na úspěch. Důkazem, že je to opravdu možné, je úspěšný britský podnikatel a miliardář světového jména, sir Richard Branson. Ve své knize nabízí vlastní pohled na své dlouholeté působení v byznysu a odhaluje skutečnosti v pozadí svých nejriskantnějších, nejbrilantnějších a nejodvážnějších podnikatelských aktivit. Čtenáři zjistí, proč se společnost Virgin, kterou Richard Branson založil jako dvacetiletý mladík, pokusila vyzvat na souboj jednu z největších světových „superznaček“, jak se Virgin Mobile USA stala firmou, která nejrychleji v historii (ještě rychleji než Microsoft, Google a Amazon) docílila zisku přesahujícího miliardu dolarů, i jak je možné, že Richard je jediným člověkem na světě, kterému se podařilo od nuly vybudovat osm miliardových (v amerických dolarech) společností v osmi různých sférách. Jaké vlastnosti hledá Richard Branson u lidí, které zaměstnává? Jak se vyrovnává s krizemi? Které podnikatele obdivuje nejvíc? Objevte skutečný příběh, který se skrývá za úspěchem Virgin Blue v Austrálii, o co ve skutečnosti šlo, když se Virgin Group ucházela o banku Northern Rock, a proč je Richard přesvědčený, že všechny firmy musejí spolupracovat s vládami států při řešení klimatických změn a investovat do budoucnosti naší planety. Byznys v plné nahotě je dynamický, podnětný a vskutku originální průvodce na cestě k úspěchu v podnikání i v životě. Čtenáři v něm najdou nedocenitelné rady s pozoruhodnými a upřímnými příběhy ze zákulisí jak největších úspěchů, tak největších omylů skupiny Virgin.
Proč jsme tak levní?
Tato knížka je o 63% levnější než jinde. Díky čemu držíme ceny tak nízko?
Vyladili jsme logistiku
Mákli jsme si. Naše sklady a distribuční cesty fungují efektivně.
Šetříme na reklamě
Místo drahé reklamy vám radši dáme lepší služby. A taky nižší ceny.
Na dopravě nerýžujeme
Velké e-shopy si zvyšují marži vyšší cenou dopravy. U nás máte dopravu za 39.
Díky tomu vám dáme knihu Byznys v plné nahotě jen za 183 Kč.