Kategorie

Proč ředitelé selhávají

213 běžná cena 299 Kč

Zboží máme skladem a je připraveno k okamžitému odeslání
Poštovné jen 49
nejnižší v ČR

Nakladatel: ALFA NAKLADATELSTVÍ, s.r.o.
ISBN: 80-86851-60-5
Rok vydání: prosinec 2006
Jazyk: Čeština
Druh: Kniha
Vazba: Pevná bez přebalu matná
Počet stran: 158
Zařazení: monografie psychologie osobnosti management psychologie řízení manažeři sebeřízení

Nákupem získáte sběratelskou záložku

Limitovaná sběratelská záložka

Představte si vlak, který den co den jezdí stejnou trasou. Protože na známé trase nic nehrozí, může se vlak řítit vysokou rychlostí. Jednoho dne se však dlouhodobá zátěž vystupňuje, a vlak vykolejí. Představte si člověka, který výborně prospívá na své pracovní dráze. Protože má vše pod kontrolou, může stupňovat svůj výkon. Zdá se, že mu v zaběhnutých kolejích nic nehrozí. Jednoho dne se však zátěž příliš vystupňuje a tento člověk vykolejí. O kom je řeč? Dovedete spočítat, kolik znáte výkonných ředitelů, kteří svou dráhu úspěšně a bez zaváhání dotáhli až do důchodu? Asi budete překvapeni, jak je jich málo. Málokdo tuší, že o podobných selháních je rozhodnuto již mnohem dříve, než se lidé do zátěžových situací dostanou. Protože mimořádné vlastnosti, které je vynesly vzhůru, začnou od určitého okamžiku škodit. Kdo s čím zachází, tím také schází, říkává se. To ovšem znamená, že můžeme selhání předjímat. A to je dobrá zpráva. Kniha je založena na testu, který vyvinul vynikající americký psycholog Robert Hogan. Ten zjistil, že není nutné čekat na to, až se člověk v zátěži zhroutí, ale že je možné jeho kritické body odhadnout i v běžné, nezátěžové situaci. Tím pomohl mnoha výkonným ředitelům. Vždyť jenom v České republice bylo v době vydání této knihy tímto nástrojem otestováno více než tisíc vedoucích pracovníků, kterým test posloužil při plánování jejich profesního i osobního rozvoje. Díky spolupráci s Robertem Hoganem jsem si daleko více začal uvědomovat, že na výkonných ředitelích je jen o něco lépe vidět to, co se týká každého z nás.
Proč jsme tak levní?
Tato knížka je o 29% levnější než jinde. Díky čemu držíme ceny tak nízko?
Vyladili jsme logistiku
Mákli jsme si. Naše sklady a distribuční cesty fungují efektivně.
Šetříme na reklamě
Místo drahé reklamy vám radši dáme lepší služby. A taky nižší ceny.
Na dopravě nerýžujeme
Velké e-shopy si zvyšují marži vyšší cenou dopravy. U nás máte dopravu za 39.
Díky tomu vám dáme knihu Proč ředitelé selhávají jen za 213 Kč.