Kategorie

Nastolování agendy: Role masové a interpersonální komunikace, osobní zkušenosti a genderu

192 běžná cena 257 Kč

Zboží máme skladem a je připraveno k okamžitému odeslání
Poštovné jen 49
nejnižší v ČR

Nakladatel: Vydavatelství Západočeské univerzity
Kód:
ISBN: 978-80-7043-805-3
Rok vydání: 2009
Jazyk: Čeština
Druh: 1xkniha
Počet stran: 162
Zařazení: studie interpersonální komunikace veřejné mínění masmédia mediální komunikace gender vliv médií

Nákupem získáte tyto dva krásné dárky

Limitovaná sběratelská záložka 1.

Pojdme pane budeme si hrát 1 2. K Objednávce od 3 kusů

Publikace vychází z aktuálně obhájené autorovy disertace a empiricky zkoumá proces nastolování agendy. Nejprve je tu rekapitulována teorie a rozebrána metodologie výzkumu tohoto procesu. V jednotlivých kapitolách je pak empiricky ověřována: (1) podstata fungování tohoto procesu, (2) role struktury mediálního obsahu, (3) role přímé osobní zkušenosti, (4) role interpersonální komunikace a (5) role genderu. V závěru autor shrnuje získané výsledky a uvažuje, jak může celý proces a metody jeho výzkumu do budoucna ovlivnit nástup internetu.Úryvek z úvodu:Kniha se zabývá teorií nastolování agendy (agenda-setting theory). Tato teorie popisuje, jak se problémy a témata stávají důležitými ve veřejném mínění, v obsazích masových médií a uvnitř politického aparátu a jaké jsou důsledky takového „nastolení“ témat a problémů. Tento proces je formován množstvím vlivů a také ovlivňuje mnoho subjektů. Lze se tu podrobně seznámit se dvěma základními teoretickými liniemi, které se nastolováním agendy zabývají. Jedna z nich zkoumá, jak jsou problémy nastolovány uvnitř politického aparátu. Ve druhé je primárně kladen důraz na to, jaký mají vliv masová média na utváření veřejného mínění ohledně důležitých problémů a témat. Tato kniha se drží především druhé linie, výhradně je jí věnována její empirická část (4.–7. kapitola). Obě linie výzkumu nastolování agendy jsou samozřejmě rekapitulovány v části věnované teorii a metodologii výzkumu studovaného procesu (2. a 3. kapitola).
2
Recenze
vybrat si
Jméno
Vaše recenze
Jak se Vám kniha líbila?
Výborné čtení, obsahuje mnoho praktických rad.
13/09/2016
Odborná kniha, kde je vše popsáno pro laiky, ale přitom je zachována odbornost.
9/07/2016
Proč jsme tak levní?
Tato knížka je o 25% levnější než jinde. Díky čemu držíme ceny tak nízko?
Vyladili jsme logistiku
Mákli jsme si. Naše sklady a distribuční cesty fungují efektivně.
Šetříme na reklamě
Místo drahé reklamy vám radši dáme lepší služby. A taky nižší ceny.
Na dopravě nerýžujeme
Velké e-shopy si zvyšují marži vyšší cenou dopravy. U nás máte dopravu za 39.
Díky tomu vám dáme knihu Nastolování agendy: Role masové a interpersonální komunikace, osobní zkušenosti a genderu jen za 192 Kč.