Kategorie

Otázky do kavárny

85 běžná cena 100 Kč

Zboží máme skladem a je připraveno k okamžitému odeslání
Poštovné jen 39
nejnižší v ČR

Nakladatel: Milan Hodek
ISBN: 9788087688205
Jazyk: Čeština
Vazba: brožovaná
Počet stran: 112
Zařazení: sebepoznání interpersonální komunikace praktická cvičení literární inspirace

Nákupem získáte tyto dva krásné dárky

Limitovaná sběratelská záložka 1.

DVD film - Biloxi blues 2. K Objednávce od 2 kusů

Otázky uvedené v této knížce mohou být nadějným úvodem k inteligentní a dušezpytné konverzaci, eventuelně v případě absence vhodného protějšku k sebeanalýze.

Velká část z nich je jednořádkových, v jiných případech se jedná o tzv. psycholity (vytěžení psychologických témat z literatury či filmu), které vyžadují o něco delší úvod.
Publikace navazuje na dvě obdobné, totiž na Knihu otázek (Portál, 2001) a Kurz sebepoznání (Triton, 2009), přesto se však v něčem liší. Do výběru jsem zařadil převážně – ovšem ne výhradně – takové otázky a úlohy, které mají potenciál čtenáře navést na řekněme pozitivní asociační řetězce. Takže například namísto otázky „S kým jste se dali dohromady z nouze, ale už jste si na něj zvykli?“, čtenář narazí spíše na „Co byste udělali s tisícikorunou, kterou byste našli na večerní procházce?“, a to přesto, že ta první má k žitému životu blíže a je o stupeň zajímavější.
Tento přístup plyne z autorem nově adoptované životní filosofie, že totiž k dobrému pocitu se člověk nedostane tím, že bude bojovat proti nepříjemnostem a zlu, které jsou tak jako tak většinou v převaze, případně tak, že „půjde po chybách“, jako spíše tím, že se soustředí na pozitivní obrazy. Jednou z největších radostí autora je, když může druhé intelektuálně obohatit, a tím částečně kompenzovat to, co se jim nedostalo v rodině, na školách, v životě a vůbec.
Věří, že se mu to touto knížkou alespoň u několika čtenářů podaří.
Proč jsme tak levní?
Tato knížka je o 15% levnější než jinde. Díky čemu držíme ceny tak nízko?
Vyladili jsme logistiku
Mákli jsme si. Naše sklady a distribuční cesty fungují efektivně.
Šetříme na reklamě
Místo drahé reklamy vám radši dáme lepší služby. A taky nižší ceny.
Na dopravě nerýžujeme
Velké e-shopy si zvyšují marži vyšší cenou dopravy. U nás máte dopravu za 39.
Díky tomu vám dáme knihu Otázky do kavárny jen za 85 Kč.