Kategorie

Podvody na talíři. Jak nás obelhávají potravinářské koncerny

Autor: Bode Thilo

76 běžná cena 99 Kč

Zboží máme skladem a je připraveno k okamžitému odeslání
Poštovné jen 39
nejnižší v ČR

Nakladatel: Rybka
ISBN: 978-80-87950-02-9
Jazyk: Čeština
Vazba: Vázaný
Počet stran: 204
Zařazení: populárně-naučné publikace potraviny reklama a propagace ochrana spotřebitele kvalita potravin

Nákupem získáte tyto dva krásné dárky

Limitovaná sběratelská záložka 1.

DVD film - Městečko prokletých 2. K Objednávce od 2 kusů

NAKUPTE SPOLEČNĚ

Kompletní série
1 knihy spolu za výhodnou cenu 76 Kč

Ušetříte 23

do kosiku

Thilo Bode, který patří k nejcitovanějším a zároveň nejobávanějším kritikům kvality potravin a potra­vinářského průmyslu, ve své kni­ze, které se v Německu prodalo přes 150 000 výtisků a která měla mimořádný ohlas například i na Slovensku, nemilosrdně odhaluje skan­­dál­ní zálud­né strategie a nekalé praktiky potra­vinářských koncernů, postrádajících jaké­ko­li zábrany. Od zavádějících a klama­vých etiket na potravinách, jež spotřebi­tele vě­domě uvádějí v omyl nebo mu posky­tují záměrně matoucí informace, po pochybnou kvalitu, či spíše nekvalitu samotných potra­vinářských „produktů“ uvá­děných na trh za podpory bombas­tických lživých reklamních kampaní – to vše je součástí důmyslné strategie, proti níž je spo­třebitel bezmocný a kterou pří­mo či nepřímo posvěcují naši političtí zástupci. Odhalení a závěry, které kniha Podvody na talíři předkládá, jsou v dnešním globalizovaném světě který se vymkl z klou­bů, platné nejen pro Německo, ale pro celou Evropu. České vydání bylo na­víc doplněno a rozšířeno tak, aby zohledňovalo situaci v České republice. Kupujete si produkty označené „fitness“? Fit po nich nebudete, zato přiberete. Vyhledáváte tradiční regionální produkty připra­vené podle původních re­ceptů? Tře­ba tako­vá schwarzwaldská šunka: ze všech 750 000 prasat, která se každý rok na tak­zvanou schwarzwaldskou šunku zpracují, ne­po­chází ze Schwarzwaldu ani jedno – všechna totiž pochází z velkochovů z celé Evropy. Anebo „tradiční česká“ majo­néza Poli­­čanka: oproti tradiční recep­tuře obsa­hu­je osmkrát méně žlout­­ků, v ne­závislých testech kvality pro­pad­la, a přes­to se chlubí prestižní národní znač­kou Klasa udě­lo­va­nou ministrem ze­mě­dělství! Vybíráte si „zdravé“ výrobky pro děti? To jsou nejčastěji jen skryté kalorické bomby plné cukru. Nápoje z jablek s pečetí bio? Ty mnoh­dy žádné jablko ani neviděly… Tyto neuvěřitelné podvody a triky mají svůj systém. Potravinářské koncerny totiž dosáhly mezí možného růstu. A tak nám s po­mocí reklamy, která stojí miliardy, vnucují „inovované“ výrobky, jež jsou nové a lepší pouze podle jejich tvrzení. Tyto produkty kvalitu jen předstírají a často navíc přímo ohrožují naše zdraví. Že v celém systému je cosi shnilého, to dnes ví každý. Thilo Bode se nebojí nazývat věci pravým jménem. Jeho kniha je zá­ro­veň návodem, jak nekalé praktiky potravinářských koncernů bojkotovat, ale také vý­zvou, aby si lidé začali za své zástupce volit politky, kteří skutečně hájí jejich zá­j­my. To je v České republice, kde ob­čané nedávno katapultovali do evropské­ho parlamentu „pro­fesionála“ Pavla Telič­ku, který v otáz­ce ochrany spotřebitele pro­sazu­je ideu „sa­more­gulace“, obzvláš­­ť aktuální problém. České vydání bylo doplněno, aktualizo­váno a obohaceno o informace, jež se vzta­hují k českému prostředí, a zohledňuje situaci v České republice. V příloze kniha při­náší rozhovor s Miroslavem Spišiakem, který osobně poznal praktiky používané při výrobě potravinových surovin určených pro střední a východní Evropu a rozhodl se o nich otevřeně promluvit. Thilo Bode (1947) vystudoval sociologii a národohospodářství. V roce 1989 se stal jednatelem Greenpeace v Německu, roku 1995 Greenpeace International. Roku 2002 založil v Berlíně organizaci spotřebitelů Foodwatch, kterou vede dodnes.

Proč jsme tak levní?
Tato knížka je o 23% levnější než jinde. Díky čemu držíme ceny tak nízko?
Vyladili jsme logistiku
Mákli jsme si. Naše sklady a distribuční cesty fungují efektivně.
Šetříme na reklamě
Místo drahé reklamy vám radši dáme lepší služby. A taky nižší ceny.
Na dopravě nerýžujeme
Velké e-shopy si zvyšují marži vyšší cenou dopravy. U nás máte dopravu za 39.
Díky tomu vám dáme knihu Podvody na talíři. Jak nás obelhávají potravinářské koncerny jen za 76 Kč.