Odměny pro recenzenty
Recenzí
vybrat si
Jméno
Vaše recenze
0
Jak se Vám kniha líbila?
Kdo by neznal princeznu se zlatou hvězdou na čele, neboli myší kožíšek v podání skvělých československých herců Marie Kyselkové coby princezny Lady, Josefa Zímy coby prince Radovana a Martina Růžka coby Kazisvěta IV.? Jedná se o krásnou klasickou pohádku, na kterou se o Vánocích vždy ráda podívám spolu s celou rodinou, pokud se v programu objeví. K dotvoření dojmu přispívá i velmi vydařené hudební zpracování.
3/10/2017
Tuhle pohádku mám jako jednu z mála doma, pamatuji si, jak jsem se na ní koukala vždycky, když jsem byla nemocná. Hrozně jsem si oblíbila princeznu se zlatou hvězdou na čele, která se rozhodla utéct před nechtěným sňatkem daleko do jiného království. Jenže, co jiného čekat od pohádky, než že se zamiluje do místního prince? Jenže podlý král se její ruky nechce jen tak vzdát - jediné, co bych vytkla je, že na to že byl záporák byl spíš k smíchu. Ale jinak krásná pohádka plná humoru.
27/07/2017
Klasická česká pohádka o princezně, která má na hlavě zlatou hvězdu. Má i ni zájem i zlý sousedský král. Princezna Lada tedy se rozhodne utéci. Její chůva jí dá kožíšek z myší, aby ji chránil. Dorazí do vedlejšího království a tak se nechá zaměstnat v kuchyni. Jednou je ples a ona tam dorazí jako princezna, princ se zamiluje a nechá ji hledat.. kdo by tuhle krásnou pohádku neznal. Mohu jen doporučit.
27/07/2017
Dokonalá pohádka a vlastně když se podíváte na každou jinou pohádku, není žádná taková, jako je tahle. Jediná pohádka v celé dlouhé řadě československé a české filmografii, která je celá básnicky a hudebně zpracována. Kdo by navíc neznal krále Kazisvěta, který je hlava pomazaná a asi každá malá dívenka by si také jako Lada přála nechat ušít šaty nejkrásnější na celém světě.
Pohádka, která je klenotem mezi klenoty.
27/07/2017
Má vůbec cenu vám říkat, o čem to je? Myslím si, že ne. Klasický příběh, který zná snad každý člověk, který je Čech a má televizi s více kanály.Ačkoliv tuhle pohádku nijak nemusím, jelikož mám ráda zábavné a vtipné příběhy, dokážu se na ní jednou za čas(jednou za pět let xD) podívat. Ale i tak, výborně odvedená práce, Češi přeci jen pohádky dělat dost uměli! (Dle mého nové pohádky nejsou vůbec dobré a žádná mě nebaví.)
25/07/2017
Tato knížka je o 0% levnější než jinde. Díky čemu držíme ceny tak nízko?
Díky tomu vám dáme knihu Princezna se zlatou hvězdou - DVD box jen za 149 Kč.