Kategorie

Full Moon 29/2013

103

Poštovné jen
nejnižší v ČR

Nakladatel: Kyeo Shows
Jazyk: Čeština
Počet stran: 128

Nákupem získáte tyto dva krásné dárky

Limitovaná sběratelská záložka 1.

DVD film - Biloxi blues 2. K Objednávce od 2 kusů

Tři roky naladěni na stejnou rádiovou vlnu Full Moon #29 vychází s deskou Kittchena Je to tři roky, co se poprvé objevil hudební časopis Full Moon. Jeho aktuální, 29. číslo oficiálně vychází na Den dětí, 1. června 2013. Release party proběhne už o den dříve, 31. května v pražském klubu Roxy/NoD – na stejném místě ve stejný pokřtí hudební projekt Kittchen své druhé album Radio. Toto cédéčko je také přílohou nového Full Moonu, stejně jako rozsáhlý materiál o kuchtíkovi včetně povídky a komiksu. Tomu se říká naladěni na stejnou vlnu. Večer doplní Full Moon Fiesta DJs a nějaká ta sklenička. A pozor, nová akce! Roční předplatné časopisu lze nyní získat v tandemu s lístkem na koncert Kurta Vile (17. června v pražském Lucerna Music Baru) za speciální cenu 699 Kč. Kittchena doplňuje sto třicet stran další hudby i nehudby. Z obálky se směje Karen O a Yeah Yeah Yeahs, v recenzích dále najdete Knife, Devendru Banharta, Crime & the City Solution, Iggyho Popa & the Stooges, Jamese Blakea, Autechre, Haxan Cloak, AC4, Suede, Atoms for Peace, Vampire Weekend, Kvelertak, Kurta Vile, Tsigoti (včetně rozhovoru a reportu z amerického turné), !!! nebo projekt Tyler, the Creator. Hudební sekci doplňují reporty z koncertu Black Rebel Motorcycle Club a festivalů Low Hum (Nový Zéland), Dunk! (Belgie) a Asymmetry (Polsko), jednička s Pearl Jam, guilty pleasure, soundtrack s M83, vizuály s Borisem Carloffem nebo minirecenze; nehudební pak profil režiséra M. Night Shyamalana, rozhovor s Marií Kraus ze studia Our Future Tattoo, komiks The Nao of Brown, téma hudební publicistiky s knížkou Zub času a Tondou Kocábkem, sloupky nebo jeruzalémský krám Uganda (seriál Record Store Junkie). Uff. A to pořád není všechno. Full Moon #29 vychází 1. června 2013.
Proč jsme tak levní?
Tato knížka je o -4% levnější než jinde. Díky čemu držíme ceny tak nízko?
Vyladili jsme logistiku
Mákli jsme si. Naše sklady a distribuční cesty fungují efektivně.
Šetříme na reklamě
Místo drahé reklamy vám radši dáme lepší služby. A taky nižší ceny.
Na dopravě nerýžujeme
Velké e-shopy si zvyšují marži vyšší cenou dopravy. U nás máte dopravu za 39.
Díky tomu vám dáme knihu Full Moon 29/2013 jen za 103 Kč.