Kategorie

Umění a nová média

172 běžná cena 209 Kč

Poštovné jen 39
nejnižší v ČR

Nakladatel: Masarykova univerzita Brno
ISBN: 9788021056398
Jazyk: Čeština
Vazba: brožovaná
Počet stran: 188
Zařazení: počítačová grafika kolektivní monografie masmédia umění virtuální realita multimediální umění elektronická hudba počítačové umění

Nákupem získáte sběratelskou záložku

Limitovaná sběratelská záložka

Název publikace Umění a nová média vymezuje pole zájmu autorského kolektivu, ale také taktiky pohybu tímto polem. Slovní spojení umění a nová média poukazuje k výzkumu vzájemných vlivů, referencí a fúzí umělecké kreativity a techniky, především informačních a komunikačních aparátů (od rozhlasu, přes první počítačovou grafiku, po virtuální světy a světovou počítačovou síť), jak se rozvíjel a proměňoval v průběhu 20. a začátku 21. století. Pozornost je věnována zejména těm momentům, kdy jednotlivá média byla nová a v jejich recepci se zvlášť zřetelně odrážely naděje a obavy, které do nich byly promítány.
První kapitola, Umění a multimédia, představuje koncept multimediálního díla se zaměřením na scénickou tvorbu a performanční umění.
Ve druhé kapitole Média (a) umění je zkoumán vztah mezi hudební tvorbou a technickými médii produkce a distribuce, jakož i transformace hudby jako uměleckého média.
Autoři třetí kapitoly, Umění a (kybernetická) štěstěna, se soustředili na princip (řízené) náhody a podoby jeho uplatnění v umělecké produkci.
Kapitola čtvrtá, Virtuální světy a virtuální těla, zahrnuje příspěvky věnované základním konceptům formujícím vize nových digitálních médií.
Poslední, pátá, kapitola Umění nových digitálních médií je věnována vyznačení konceptuálních průniků mezi uměním nových digitálních médií a uměleckou tvorbou druhé poloviny 20. století.

Předkládaná kolektivní monografie završuje práci řešitelského týmu Ústavu hudební vědy Filozofické fakulty Masarykovy univerzity na výzkumu funkcí techniky při vzniku a provozování múzického díla, který byl umožněn díky grantové podpoře Centra základního výzkumu AMU&MU. Publikace odhaluje vzájemné vlivy, reference a fúze umělecké kreativity a techniky, především informačních a komunikačních technologií.
Proč jsme tak levní?
Tato knížka je o 18% levnější než jinde. Díky čemu držíme ceny tak nízko?
Vyladili jsme logistiku
Mákli jsme si. Naše sklady a distribuční cesty fungují efektivně.
Šetříme na reklamě
Místo drahé reklamy vám radši dáme lepší služby. A taky nižší ceny.
Na dopravě nerýžujeme
Velké e-shopy si zvyšují marži vyšší cenou dopravy. U nás máte dopravu za 39.
Díky tomu vám dáme knihu Umění a nová média jen za 172 Kč.