Kategorie

Bajky o zvířátkách - Velká písmena pro snadné čtení

232 běžná cena 359 Kč

Zboží máme skladem a je připraveno k okamžitému odeslání
Poštovné jen 39
nejnižší v ČR

Nakladatel: Sun
ISBN: 978-80-7371-622-6
Jazyk: Čeština
Vazba: Polstrovaná LUX
Počet stran: 166
Zařazení: publikace pro děti bajky

Nákupem získáte tyto dva krásné dárky

Limitovaná sběratelská záložka 1.

Proč jsme tak levní?
Tato knížka je o 35% levnější než jinde. Díky čemu držíme ceny tak nízko?
Vyladili jsme logistiku
Mákli jsme si. Naše sklady a distribuční cesty fungují efektivně.
Šetříme na reklamě
Místo drahé reklamy vám radši dáme lepší služby. A taky nižší ceny.
Na dopravě nerýžujeme
Velké e-shopy si zvyšují marži vyšší cenou dopravy. U nás máte dopravu za 39.
Díky tomu vám dáme knihu Bajky o zvířátkách - Velká písmena pro snadné čtení jen za 232 Kč.