Kategorie

Cisco umí obojí

Autor: Inder Sidhu

209 běžná cena 269 Kč

Zboží máme skladem a je připraveno k okamžitému odeslání
Poštovné jen
nejnižší v ČR

Nakladatel: Computer Press
Jazyk: Čeština
Vazba: brožovaná lepená
Počet stran: 248
Zařazení: monografie podnikový management úspěch v podnikání IT firmy

Nákupem získáte tyto dva krásné dárky

Limitovaná sběratelská záložka 1.

DVD film - Biloxi blues 2. K Objednávce od 2 kusů

Chcete vědět, jak společnost Cisco v době ekonomických turbulencí dokázala zdvojnásobit své příjmy a ztrojnásobit svůj zisk? V této knize vám viceprezident společnosti Cisco, Inder Sidhu, ukáže, jak Cisco využívá každé příležitost k posílení své pozice na trhu. Autor vám také naservíruje své zkušenosti s firmami Procter & Gamble, Whirlpool a Harley-Davidson a poradí, jak může i vaše organizace růst jako ony.
Proč jsme tak levní?
Tato knížka je o 22% levnější než jinde. Díky čemu držíme ceny tak nízko?
Vyladili jsme logistiku
Mákli jsme si. Naše sklady a distribuční cesty fungují efektivně.
Šetříme na reklamě
Místo drahé reklamy vám radši dáme lepší služby. A taky nižší ceny.
Na dopravě nerýžujeme
Velké e-shopy si zvyšují marži vyšší cenou dopravy. U nás máte dopravu za 39.
Díky tomu vám dáme knihu Cisco umí obojí jen za 209 Kč.