Kategorie

Osobní doporučení aneb...inter

160 běžná cena 218 Kč

Poštovné jen 39
nejnižší v ČR

Nakladatel: Nakladatelství Alman s.r.o.
ISBN: 80-86135-29-2
Jazyk: Čeština
Druh: Kniha
Vazba: Brožovaná bez přebalu matná
Počet stran: 196
Zařazení: příručky ústní reklama internetová reklama

Nákupem získáte tyto dva krásné dárky

Limitovaná sběratelská záložka 1.

Na stránkách této knihy najdete rady, jak se stát odborníky na osobní doporučení a ústní reklamu v podmínkách elektronického obchodování. Je to praktická příručka pro všechny, kteří se chtějí dozvědět, jak účinně používat metodu osobního doporučení a ústní reklamy při obchodování na internetu. Tato kniha je vyvrcholením autorových úvah o ústní reklamě v prostředí internetu. Přináší mnoho nových nápadů, které se zrodily v době od vydávání minulé knihy Osobní doporučení aneb zákazníci mluví za nás. Najdete v ní původní myšlenky přepracované a rozvinuté tak, aby byly vhodné pro elektronické obchodování.
Proč jsme tak levní?
Tato knížka je o 27% levnější než jinde. Díky čemu držíme ceny tak nízko?
Vyladili jsme logistiku
Mákli jsme si. Naše sklady a distribuční cesty fungují efektivně.
Šetříme na reklamě
Místo drahé reklamy vám radši dáme lepší služby. A taky nižší ceny.
Na dopravě nerýžujeme
Velké e-shopy si zvyšují marži vyšší cenou dopravy. U nás máte dopravu za 39.
Díky tomu vám dáme knihu Osobní doporučení aneb...inter jen za 160 Kč.