Kategorie

Emocenomie – Vliv emocí na obchodní úspěch

Autor: Hill Dan

558 běžná cena 599 Kč

Poštovné jen 39
nejnižší v ČR

Nakladatel: Fragment CZ
ISBN: 978-80-253-1057-1
Rok vydání: říjen 2010
Jazyk: Čeština
Druh: Kniha
Vazba: Pevná bez přebalu lesklá
Počet stran: 320
Zařazení: monografie obchodní úspěch prodej emoce personální management marketing reklama a propagace

Nákupem získáte tyto dva krásné dárky

Limitovaná sběratelská záložka 1.

DVD film - Městečko prokletých 2. K Objednávce od 2 kusů

Radost… překvapení… strach… vztek…smutek…odpor…pohrdání… Radost… překvapení… strach… vztek…smutek…odpor…pohrdání… 7 základních emocí, které neodmyslitelně patří i do obchodního světa. Na jejich aplikaci v oblasti marketingu, reklamy a prodeje se zaměřuje Emocenomie. Osvojíte si používání emocí například při: - výběru zaměstnanců - řízení zaměstnanců - vedení organizací - jednání vedoucích pracovníků Získáte povědomí o emocích v pojetí značky, v reklamě, maloobchodě, službách nebo internetovém prodeji. Dan Hill vás seznámí s konkrétními postupy v kódování emocí ve výrazu tváře. Svým novodobým konceptem, díky kterému lze přesně rozpoznat, co spotřebitelé nebo zaměstnanci opravdu prožívají, navazuje na práci Charlese Darwina a Paula Romana. Titul doplňují výmluvné citace, přehledné tabulky a grafy, které dokreslují údaje nejen v obchodních a mezilidských vztazích, nýbrž i v řadě dalších. A nezapomeňte, že slovní hodnocení se od emočního prožitku může výrazně lišit!
Proč jsme tak levní?
Tato knížka je o 7% levnější než jinde. Díky čemu držíme ceny tak nízko?
Vyladili jsme logistiku
Mákli jsme si. Naše sklady a distribuční cesty fungují efektivně.
Šetříme na reklamě
Místo drahé reklamy vám radši dáme lepší služby. A taky nižší ceny.
Na dopravě nerýžujeme
Velké e-shopy si zvyšují marži vyšší cenou dopravy. U nás máte dopravu za 39.
Díky tomu vám dáme knihu Emocenomie – Vliv emocí na obchodní úspěch jen za 558 Kč.