Kategorie

Základy mezilidské komunikace

466 běžná cena 635 Kč

Poštovné jen 49
nejnižší v ČR

Nakladatel: GRADA Publishing, a.s.
Kód:
ISBN: 978-80-247-2018-0
Rok vydání: říjen 2008
Jazyk: Čeština
Druh: Kniha
Vazba: Pevná bez přebalu lesklá
Počet stran: 512
Zařazení: učebnice interpersonální komunikace

Nákupem získáte sběratelskou záložku

Limitovaná sběratelská záložka

Nové vydání nejprodávanější publikace o mezilidské komunikaci se prakticky a čtivě zabývá komunikací mezi lidmi, komunikací v malých skupinách a veřejným projevem, a to s důrazem na rozvoj komunikačních dovedností, kritické myšlení, naslouchání, moc, etiku a kulturní aspekty. Manažeři, lektoři, psychologové, personalisté, studenti a ostatní zájemci o oblast mezilidské komunikace v knize získávají skutečně zajímavý, ale zároveň odborně erudovaný text zaměřený na využití dovedností mezilidské komunikace v reálném životě a na pracovišti. Od problematiky vnímání, naslouchání, verbálního a neverbálního sdělení přes efektivní konverzaci a zvládání konfliktů, mezilidské vztahy, komunikaci v malých skupinách až po přípravu a přednes veřejného projevu, informativního a přesvědčovacího projevu.
4
Recenze
Jak se Vám kniha líbila?
Knihu jsem přečetla jedním dechem. Je velmi čtivá a inspirativní. Ukázala mi, že všechno jde, jen se musí trochu chtít :).
27/07/2016
Super, moc mi pomohla, všem bych tuto knihu doporučil.
21/07/2016
Dostala jsem doporučení od kamarádky a kniha splnila mé očekávání. Je plná zajímavých informací a rozhodně už teď vím, že se k ní budu mnohokrát v budoucnu vracet a pokaždé mi ukáže směr.
14/07/2016
Dostala jsem doporučení od kamarádky a kniha splnila mé očekávání. Je plná zajímavých informací a rozhodně už teď vím, že se k ní budu mnohokrát v budoucnu vracet a pokaždé mi ukáže směr.
14/07/2016
Kniha se čte dobře, je napsaná velice vstřícně. Je to velice zajímavé čtení, které bych doporučila všem, kteří o sobě nějakým způsobem pochybují.
11/07/2016
2
Hodnocení
13/09/2016
5/08/2016
Proč jsme tak levní?
Tato knížka je o 27% levnější než jinde. Díky čemu držíme ceny tak nízko?
Vyladili jsme logistiku
Mákli jsme si. Naše sklady a distribuční cesty fungují efektivně.
Šetříme na reklamě
Místo drahé reklamy vám radši dáme lepší služby. A taky nižší ceny.
Na dopravě nerýžujeme
Velké e-shopy si zvyšují marži vyšší cenou dopravy. U nás máte dopravu za 39.
Díky tomu vám dáme knihu Základy mezilidské komunikace jen za 466 Kč.