Kategorie

Marketing jako strategie

261 běžná cena 299 Kč

Zboží máme skladem a je připraveno k okamžitému odeslání
Poštovné jen 49
nejnižší v ČR

Nakladatel: GRADA Publishing, a.s.
ISBN: 978-80-247-2439-3
Rok vydání: červen 2008
Jazyk: Čeština
Druh: Kniha
Vazba: Pevná bez přebalu lesklá
Počet stran: 240
Zařazení: příručky strategický marketing

Nákupem získáte tyto dva krásné dárky

Limitovaná sběratelská záložka 1.

DVD film - Džentlmen a frajer 2. K Objednávce od 3 kusů

Světově uznávaná kniha, k níž předmluvu napsal Philip Kotler, poskytuje manažerům a ředitelům firem vynikající návod jak úspěšně řídit firmu na dnešním roztříštěném a rychlém trhu. Marketérům na mnoha zajímavých a praktických příkladech ukazuje, že aby opět získali své důležité postavení ve firmě, musí se soustředit především na růst, že je potřeba nově se zaměřit na strategické segmenty namísto tržních segmentů, že namísto prodeje zboží je nutno poskytovat zákaznická řešení, že je potřeba využívat správné distribuční ziskové kanály namísto vyhýbání se novým možnostem distribuce, že je nutné místo inovací vzniklých na základě marketingového výzkumu generovat radikálně nové nápady, které ovlivní trh, a vytvořit tak organizaci, která řídí trh, namísto toho, aby byla řízena trhem. Knihu doporučuje řada podnikatelů a manažerů známých firem a její výhodou je také to, že vychází z evropského, nikoliv amerického prostředí. Philip Kotler, světový guru marketingu, o knize řekl: "Profesor Kumar úspěšně započal novou kapitolu v teorii a praxi marketingu."
4
Recenze
Knihu jsem přečetla jedním dechem. Je velmi čtivá a inspirativní. Ukázala mi, že všechno jde, jen se musí trochu chtít :).
28/08/2016
Knihu jsem četla na doporučení. A byla jsem nadšená! Také jsem ji ihned doporučila známým, které takto zaměřená kniha bude určitě zajímat. Já jsem ji přečetla za 2 dny a půjčila ji dál.
20/08/2016
Dostala jsem doporučení od kamarádky a kniha splnila mé očekávání. Je plná zajímavých informací a rozhodně už teď vím, že se k ní budu mnohokrát v budoucnu vracet a pokaždé mi ukáže směr.
16/08/2016
Kniha je zajímavá a poučná, přitom srozumitelná.
15/07/2016
Proč jsme tak levní?
Tato knížka je o 13% levnější než jinde. Díky čemu držíme ceny tak nízko?
Vyladili jsme logistiku
Mákli jsme si. Naše sklady a distribuční cesty fungují efektivně.
Šetříme na reklamě
Místo drahé reklamy vám radši dáme lepší služby. A taky nižší ceny.
Na dopravě nerýžujeme
Velké e-shopy si zvyšují marži vyšší cenou dopravy. U nás máte dopravu za 39.
Díky tomu vám dáme knihu Marketing jako strategie jen za 261 Kč.