Kategorie

Dobrý a špatný šéf

56

Poštovné jen 49
nejnižší v ČR

Nakladatel: Pavel Dobrovský – BETA
Kód:
ISBN: 978-80-7306-456-3
Rok vydání: červen 2011
Jazyk: Čeština
Druh: Kniha
Vazba: Pevná bez přebalu lesklá
Počet stran: 272
Zařazení: populárně-naučné publikace řídící práce management vedoucí pracovníci pracovní motivace pracovní vztahy manažerská komunikace

Nákupem získáte tyto dva krásné dárky

Limitovaná sběratelská záložka 1.

Pojdme pane budeme si hrát 1 2. K Objednávce od 3 kusů

Již ve svém předchozím bestselleru Kreténům vstup zakázán se autor Robert Sutton dotkl stejně jako v knize Dobrý a špatný šéf tématu, které je velmi živé a citlivé, totiž vztahů na pracovišti. Následovala záplava otázek typu „Co musí člověk udělat, aby se stal opravdu dobrým šéfem?“, „Co dělat, když máte smůlu a dostanete špatného šéfa?“, „Co dělá dobrého šéfa kvalitním nadřízeným, a co je naopak příznačné pro mizerné šéfy?“ a to ho přimělo věnovat se speciálně tomuto tématu. Profesor standfordské univerzity Sutton přichází s praktickými radami, jak si mohou vedoucí pracovníci vylepšit své vůdčí dovednosti, v knize také najdete případové studie z reálného života a obsahuje i zajímavé výsledky výzkumů, které se zabývaly chováním a návyky dnešních šéfů. Kniha Dobrý a špatný šéf je doslova povinnou četbou pro ty, kdo byli na pracovišti povýšeni do vedoucí role a chtějí být svým podřízeným užitečnými nadřízenými.
3
Recenze
vybrat si
Jméno
Vaše recenze
Jak se Vám kniha líbila?
Jsem maximálně spokojený. Cítím, že tato kniha mě posune dál v mém myšlení a životních krocích.
28/08/2016
Velmi zajímavá a poučná kniha, kterou by si měl pořídit každý. Vhodné jako dárek pro všechny, kteří chtějí žít lépe.
26/08/2016
Kniha se čte dobře, je napsaná velice vstřícně. Je to velice zajímavé čtení, které bych doporučila všem, kteří o sobě nějakým způsobem pochybují.
4/08/2016
Proč jsme tak levní?
Tato knížka je o -44% levnější než jinde. Díky čemu držíme ceny tak nízko?
Vyladili jsme logistiku
Mákli jsme si. Naše sklady a distribuční cesty fungují efektivně.
Šetříme na reklamě
Místo drahé reklamy vám radši dáme lepší služby. A taky nižší ceny.
Na dopravě nerýžujeme
Velké e-shopy si zvyšují marži vyšší cenou dopravy. U nás máte dopravu za 39.
Díky tomu vám dáme knihu Dobrý a špatný šéf jen za 56 Kč.