Kategorie

Zákazník má vždy pravdu a dalších 49 pravidel pro poskytování skvělých služeb

Autor: Markert Tom

107 běžná cena 148 Kč

Zboží máme skladem a je připraveno k okamžitému odeslání
Poštovné jen 49
nejnižší v ČR

Nakladatel: Pragma
Kód:
ISBN: 978-80-7349-295-3
Jazyk: Čeština
Vazba: Vázaný
Počet stran: 112
Zařazení: příručky obchodní úspěch řízení vztahů se zákazníky úspěch v podnikání doprovodné služby

Jak zajistíte, aby byli vaši klienti štastní a spokojení? Budete-li se řídit zásadami shrnutými v příručce Zákazník má vždy pravdu. Tom Markert zde srozumitelně a s důvtipem předkládá padesát základních pravidel, jak uspokojit a udržet si zákazníka – počínaje pravidlem znát své produkty , přes pravidlo nikdy neříkat ne , až po požádat o pomoc, pokud ji potřebujete – a samozřejmě – vždy uznat, že má zákazník pravdu. Přečtěte si Markertova pravidla, používejte je každý den a sledujte, jak vaše obchody a kariéra vzkvétají!
1
Recenze
vybrat si
Jméno
Vaše recenze
0
Jak se Vám kniha líbila?
Velmi zajímavá a poučná kniha, kterou by si měl pořídit každý. Vhodné jako dárek pro všechny, kteří chtějí žít lépe.
10/08/2016
Proč jsme tak levní?
Tato knížka je o 28% levnější než jinde. Díky čemu držíme ceny tak nízko?
Vyladili jsme logistiku
Mákli jsme si. Naše sklady a distribuční cesty fungují efektivně.
Šetříme na reklamě
Místo drahé reklamy vám radši dáme lepší služby. A taky nižší ceny.
Na dopravě nerýžujeme
Velké e-shopy si zvyšují marži vyšší cenou dopravy. U nás máte dopravu za 39.
Díky tomu vám dáme knihu Zákazník má vždy pravdu a dalších 49 pravidel pro poskytování skvělých služeb jen za 107 Kč.