Kategorie

10 smrtelných marketingových hříchů

Autor: Philip Kotler

193 běžná cena 249 Kč

Poštovné jen 39
nejnižší v ČR

Nakladatel: GRADA Publishing, a.s.
ISBN: 80-247-0969-4
Rok vydání: listopad 2004
Jazyk: Čeština
Druh: Kniha
Vazba: Pevná bez přebalu lesklá
Počet stran: 136
Zařazení: příručky marketing marketingový management

Nákupem získáte tyto dva krásné dárky

Limitovaná sběratelská záložka 1.

DVD film - Městečko prokletých 2. K Objednávce od 2 kusů

Světoznámý autor mnoha knih a úspěšný konzultant řady světových firem přibližuje nejzávažnější a nejobvyklejší chyby a omyly, které se v marketingové praxi běžně vyskytují. Od popisu nepříznivé situace postupuje k takovým doporučením, aby mohl být firemní marketing skutečným motorem úspěšného podnikání. Jako marketingový profesionál budete úspěšnější, budete-li sestavovat účinnější marketingové plány, odkrývat nové tržní příležitosti a vytvářet ziskové vztahy se zákazníky.
Proč jsme tak levní?
Tato knížka je o 23% levnější než jinde. Díky čemu držíme ceny tak nízko?
Vyladili jsme logistiku
Mákli jsme si. Naše sklady a distribuční cesty fungují efektivně.
Šetříme na reklamě
Místo drahé reklamy vám radši dáme lepší služby. A taky nižší ceny.
Na dopravě nerýžujeme
Velké e-shopy si zvyšují marži vyšší cenou dopravy. U nás máte dopravu za 39.
Díky tomu vám dáme knihu 10 smrtelných marketingových hříchů jen za 193 Kč.