Kategorie

Jak psát reklamní text

154 běžná cena 189 Kč

Poštovné jen 39
nejnižší v ČR

Nakladatel: GRADA Publishing, a.s.
ISBN: 80-247-0556-7
Rok vydání: 2003
Jazyk: Čeština
Druh: Kniha
Vazba: Brožovaná bez přebalu matná
Počet stran: 192
Zařazení: příručky reklamní texty

Nákupem získáte sběratelskou záložku

Limitovaná sběratelská záložka

Jak je reklamní text zapojen do celku reklamního působení? Jak sestavit účinný reklamní text? Kdy použít humor, rytmus a rým? Jak vytvořit slogan, název firmy či produktu? Jak připravit texty pro PR akce? Praktická příručka plná rad a příkladů pro marketingové specialisty, podnikatele, profesionální textaře a studenty.
Další knihy z edice Manažer
Proč jsme tak levní?
Tato knížka je o 19% levnější než jinde. Díky čemu držíme ceny tak nízko?
Vyladili jsme logistiku
Mákli jsme si. Naše sklady a distribuční cesty fungují efektivně.
Šetříme na reklamě
Místo drahé reklamy vám radši dáme lepší služby. A taky nižší ceny.
Na dopravě nerýžujeme
Velké e-shopy si zvyšují marži vyšší cenou dopravy. U nás máte dopravu za 39.
Díky tomu vám dáme knihu Jak psát reklamní text jen za 154 Kč.