Kategorie

Důvěra

334 běžná cena 449 Kč

Zboží máme skladem a je připraveno k okamžitému odeslání
Poštovné jen 49
nejnižší v ČR

Nakladatel: Management Press, s.r.o.
Kód:
ISBN: 978-80-7261-176-8
Rok vydání: září 2009
Jazyk: Čeština
Druh: Kniha
Vazba: Brožovaná bez přebalu lesklá
Počet stran: 352
Zařazení: příručky manažerská etika pracovní vztahy úspěch v podnikání důvěra

NAKUPTE SPOLEČNĚ

Doporučujeme
3 knihy dohromady za výhodnou cenu 973 Kč

Ušetříte 335

do kosiku

Nákupem získáte tyto tři krásné dárky

Sběratelská záložka 1 - Alpy 1. K Objednávce od 1 kusů

Časopis Téma - vzorové číslo 2. K Objednávce od 3 kusů

DVD film - Noviny 3. K Objednávce od 4 kusů

Tato provokativní a v mnoha směrech převratná kniha rozvíjí klíčové myšlenky bestsellerů S. R. Coveyho "7 návyků skutečně efektivních lidí" a "8. návyk. Od efektivnosti k výjimečnosti". Stephen Covey, ml., v ní překonává zažité stereotypy a ukazuje, že důvěra není pouze ctnost, ale je měřitelným faktorem, který ovlivňuje výkonnost a výši vynaložených nákladů. Důvěra a rychlost, s níž ji dokážeme vytvořit, jsou stavebními kameny fungování firmy a jedním z nejvýznamnějších faktorů jejího úspěchu. Kde se naopak důvěry nedostává, vzniká potřeba nadměrné kontroly, skrytých agend, politikaření či jiných neetických praktik. Autor analyzuje proces vytváření důvěry na všech organizačních úrovních i s obchodními partnery a poskytuje návod, jak důvěru vzbudit, udržet si ji a dále prohlubovat.
Odměny pro recenzenty
3
Recenze
vybrat si
Jméno
Vaše recenze
0
Jak se Vám kniha líbila?
Tuto knihu bych doporučila všem, kteří chtějí podnikat, jako povinnou četbu.
19/09/2016
Báječná knížka, která vám ukáže správný směr v podnikání, jak se lépe starat o své finance, a jak nad nimi jinak přemýšlet.
10/09/2016
Jsem maximálně spokojený. Cítím, že tato kniha mě posune dál v mém myšlení a životních krocích.
5/07/2016
Proč jsme tak levní?
Tato knížka je o 26% levnější než jinde. Díky čemu držíme ceny tak nízko?
Vyladili jsme logistiku
Mákli jsme si. Naše sklady a distribuční cesty fungují efektivně.
Šetříme na reklamě
Místo drahé reklamy vám radši dáme lepší služby. A taky nižší ceny.
Na dopravě nerýžujeme
Velké e-shopy si zvyšují marži vyšší cenou dopravy. U nás máte dopravu za 39.
Díky tomu vám dáme knihu Důvěra jen za 334 Kč.