Kategorie

Strategický marketing

346 běžná cena 464 Kč

Poštovné jen 49
nejnižší v ČR

Nakladatel: GRADA Publishing, a.s.
Kód:
ISBN: 978-80-247-2690-8
Rok vydání: říjen 2008
Jazyk: Čeština
Druh: Kniha
Vazba: Pevná bez přebalu lesklá
Počet stran: 272
Zařazení: učebnice vysokých škol strategický marketing

Nákupem získáte tyto tři krásné dárky

Limitovaná sběratelská záložka 1.

Časopis Vlasta - vzorové číslo 2. K Objednávce od 3 kusů

Já Baryk 3. K Objednávce od 4 kusů

Publikace uznávané autorky se jako jediná na českém trhu komplexně věnuje problematice strategického marketingu, tvorbě marketingových strategií a trendům v této oblasti. Je určena jak marketingovým praktikům, manažerům a podnikatelům, tak studentům vysokých škol a MBA studií. Kniha přehledně zasvěcuje do problematiky strategického marketingu, vysvětluje jeho obsah a důležitost v rámci každého podnikání. Od podstaty strategického marketingu se dostáváme k jednotlivým etapám strategického řídící procesu, kterými jsou situační analýza včetně predikce budoucího vývoje, plánování, realizace a kontrola, a to jak na úrovni celé firmy, tak na úseku marketingového řízení. Velká část knihy je věnována konkrétním strategiím v rámci produktové, distribuční, cenové a komunikační politiky firmy. Srozumitelný výklad je doplněn příklady z praxe reálných firem.
Bestsellery Partika Hartla
4
Recenze
vybrat si
Jméno
Vaše recenze
0
Jak se Vám kniha líbila?
Knihu jsem přečetla jedním dechem. Je velmi čtivá a inspirativní. Ukázala mi, že všechno jde, jen se musí trochu chtít :).
20/09/2016
Jsem maximálně spokojený. Cítím, že tato kniha mě posune dál v mém myšlení a životních krocích.
18/09/2016
Báječná knížka, která vám ukáže správný směr v podnikání, jak se lépe starat o své finance, a jak nad nimi jinak přemýšlet.
16/08/2016
Tuto knihu bych doporučila všem, kteří chtějí podnikat, jako povinnou četbu.
16/07/2016
Proč jsme tak levní?
Tato knížka je o 25% levnější než jinde. Díky čemu držíme ceny tak nízko?
Vyladili jsme logistiku
Mákli jsme si. Naše sklady a distribuční cesty fungují efektivně.
Šetříme na reklamě
Místo drahé reklamy vám radši dáme lepší služby. A taky nižší ceny.
Na dopravě nerýžujeme
Velké e-shopy si zvyšují marži vyšší cenou dopravy. U nás máte dopravu za 39.
Díky tomu vám dáme knihu Strategický marketing jen za 346 Kč.