Kategorie

Marketingové řízení školy

352 běžná cena 452 Kč

Poštovné jen 49
nejnižší v ČR

Nakladatel: Wolters Kluwer ČR, a.s.
ISBN: 80-7357-176-5
Rok vydání: 2006
Jazyk: Čeština
Druh: Kniha
Vazba: Pevná bez přebalu lesklá
Počet stran: 300
Zařazení: monografie marketingový management management školy

Nákupem získáte sběratelskou záložku

Limitovaná sběratelská záložka

Kniha nabízí nové pohledy, nápady a techniky z oblasti školského managementu a marketingu, se snahou vytvořit tak ucelený systém marketingového řízení školy. Teorie managementu a marketingu shromažďuje nové přístupy i praxí prověřené postupy a vytváří tak spolehlivou základnu, na které je možné stavět plány školy a rozvíjet její aktivity.
Proč jsme tak levní?
Tato knížka je o 22% levnější než jinde. Díky čemu držíme ceny tak nízko?
Vyladili jsme logistiku
Mákli jsme si. Naše sklady a distribuční cesty fungují efektivně.
Šetříme na reklamě
Místo drahé reklamy vám radši dáme lepší služby. A taky nižší ceny.
Na dopravě nerýžujeme
Velké e-shopy si zvyšují marži vyšší cenou dopravy. U nás máte dopravu za 39.
Díky tomu vám dáme knihu Marketingové řízení školy jen za 352 Kč.