Kategorie

Skok do budoucnosti

327 běžná cena 380 Kč

Odesíláme do 5 až 7 dní
Poštovné jen 39
nejnižší v ČR

Nakladatel: Management Press
ISBN: 80-7261-108-9
Jazyk: Čeština
Vazba: Vázaný
Počet stran: 240
Zařazení: populárně-naučné publikace tvůrčí myšlení strategický management marketing reklama a propagace

Nákupem získáte sběratelskou záložku

Limitovaná sběratelská záložka

Bývalý předseda představenstva a generální ředitel světové sítě komunikační agentury Euro RSCG Worldwide předkládá návod, jak využít tvořivosti k rozvoji podniků a značek. Nestačí vytvářet reklamy, je třeba přicházet s tvůrčími podnikatelskými nápady, propojujícími reklamní, marketingové a podnikatelské strategie a vytvářejícími nové podnikatelské příležitosti. Kniha obsahuje řadu příkladů úspěšných kampaní a podnikatelských strategií založených právě na využití tvůrčího myšlení a konceptu tzv. Creative Business Ideas®. Překlad z angličtiny Hana Škapová. České vydání vychází s předmluvou Gillese Bérouarda.
Proč jsme tak levní?
Tato knížka je o 14% levnější než jinde. Díky čemu držíme ceny tak nízko?
Vyladili jsme logistiku
Mákli jsme si. Naše sklady a distribuční cesty fungují efektivně.
Šetříme na reklamě
Místo drahé reklamy vám radši dáme lepší služby. A taky nižší ceny.
Na dopravě nerýžujeme
Velké e-shopy si zvyšují marži vyšší cenou dopravy. U nás máte dopravu za 39.
Díky tomu vám dáme knihu Skok do budoucnosti jen za 327 Kč.