Kategorie

Získejte lidi na svou stranu

Autor: David Novak

263 běžná cena 331 Kč

Poštovné jen
nejnižší v ČR

Nakladatel: Pavel Dobrovský – BETA
ISBN: 978-80-7306-543-0
Jazyk: Čeština
Druh: Kniha
Vazba: Pevná s přebalem lesklá
Počet stran: 314
Zařazení: populárně-naučné publikace řídící práce management vůdcovství pracovní motivace pracovní vztahy kultura organizace úspěch v podnikání

Nákupem získáte tyto dva krásné dárky

Limitovaná sběratelská záložka 1.

DVD film - Choking hazard 2. K Objednávce od 2 kusů

Na téma leaderhipu už vyšla celá řada knih, nicméně mnohé z nich zůstávají bohužel na úrovni sofistikovaných teoretických příruček. David Novak, autor knihy Strhněte lidi vlastním příkladem stojí takříkajíc na druhém břehu. Novak, mimořádně úspěšný generální ředitel firmy Yum! Brands (pod hlavičku této korporace spadají renomované řetězce Kentucky Fried Chicken a Pizza Hut a Tacco Bells), přichází s jednoduchými a snadno uchopitelnými zásadami leadershipu, které může okamžitě ve své každodenní vedoucí funkci aplikovat každý: od ředitele velké společnosti až po majitele malé firmy.

Novak navíc pochopil jednoduchou pravdu, že pokud chcete svoje lidi nadchnout pro určitou vizi, je třeba být s nimi v co nejtěsnějším kontaktu. Proto vytvořil pro spol. Yum! Brands vzdělávácí program, který shodně nazval Strhněte lidi vlastním příkladem, a osobně tyto semináře doručuje několik týdnů v roce vrcholovým manžerům své korporace po celém světě. Skutečnost, že jeho přistup k leadershipu je životaschopný a funkční dokazuje fakt, že jeho společnost Yum! Brands prokazuje opakovaně po dobu devíti po sobě jdoucích roků každoročně neuvěřitelný růst o 13 %! Novakův přístup, jeho snadno pochopitelné zásady a pravidla vedení lidí, a hlavně jeho prokazatelné výsledky dokazují, že dnes až někdy nadužívaný fenomén leadershipu nemusí pouze „šustit papírem“, ale může se stát praktickým návodem, jak vytvořit tým spolupracovníků, kteří se dokážou nadchnout pro pro vizi svého leadera, a zejména pak jsou ochotní tvrdě pracovat, aby se tyto plány přeměnily v realitu. A to je bezpochyby ambicí každé vůdčí osobnosti.

Proč jsme tak levní?
Tato knížka je o 21% levnější než jinde. Díky čemu držíme ceny tak nízko?
Vyladili jsme logistiku
Mákli jsme si. Naše sklady a distribuční cesty fungují efektivně.
Šetříme na reklamě
Místo drahé reklamy vám radši dáme lepší služby. A taky nižší ceny.
Na dopravě nerýžujeme
Velké e-shopy si zvyšují marži vyšší cenou dopravy. U nás máte dopravu za 39.
Díky tomu vám dáme knihu Získejte lidi na svou stranu jen za 263 Kč.