Kategorie

Chytrá důvěra

381 běžná cena 399 Kč

Poštovné jen 49
nejnižší v ČR

Nakladatel: Management Press, s.r.o.
Kód:
ISBN: 978-80-7261-254-3
Rok vydání: říjen 2012
Jazyk: Čeština
Druh: Kniha
Vazba: Brožovaná bez přebalu lesklá
Počet stran: 288
Zařazení: monografie organizační chování manažerská etika kultura organizace důvěra

NAKUPTE SPOLEČNĚ

Doporučujeme
3 knihy dohromady za výhodnou cenu 965 Kč

Ušetříte 343

do kosiku

Nákupem získáte tyto tři krásné dárky

Sběratelská záložka 1 - Alpy 1. K Objednávce od 1 kusů

Časopis Téma - vzorové číslo 2. K Objednávce od 3 kusů

DVD film - Noviny 3. K Objednávce od 4 kusů

Stephen M. R. Covey – vyhledávaný lektor a znalec v oboru vytváření a upevňování důvěry, vedení lidí a etiky podnikání – se svými spolupracovníky ve svém nejnovějším bestselleru Chytrá důvěra radí, jak ve světě vyznačujícím se výrazným poklesem důvěry mohou lidé i organizace dosahovat nejenom nebývalé prosperity a růstu, ale i radosti a potěšení z práce. Nabízí lídrům návod, jak v tom, co dělají, využít Chytré důvěry – „skryté síly“ vyvěrající ze schopnosti „chtít důvěřovat“ a hluboké analýzy situace a okolností, jejímž výsledkem je snížení rizika a optimální využití všech dostupných možností. Lídři by se neměli vydávat cestou nedůvěry (podezírání, kontroly a mikromanagementu) nebo naopak slepé důvěry (lehkověrnosti, naivity, ničím nepodloženého sdílení informací či neochoty ověřovat si získané informace a zpochybňovat je), ale zvolit si třetí alternativu – Chytrou důvěru.
Odměny pro recenzenty
2
Recenze
vybrat si
Jméno
Vaše recenze
0
Jak se Vám kniha líbila?
Vynikající kniha pro ty, kdo se chtějí finančně osamostatnit a dostat se z "krysího závodu". Rozhodně stojí za přečtení a za přemýšlení nad obsahem.
8/09/2016
Doporučuji všem, kteří chtějí začít dělat něco se svou finanční situací. Touto knihou by měli začít.
16/08/2016
Proč jsme tak levní?
Tato knížka je o 4% levnější než jinde. Díky čemu držíme ceny tak nízko?
Vyladili jsme logistiku
Mákli jsme si. Naše sklady a distribuční cesty fungují efektivně.
Šetříme na reklamě
Místo drahé reklamy vám radši dáme lepší služby. A taky nižší ceny.
Na dopravě nerýžujeme
Velké e-shopy si zvyšují marži vyšší cenou dopravy. U nás máte dopravu za 39.
Díky tomu vám dáme knihu Chytrá důvěra jen za 381 Kč.