Kategorie

Budoucnost konkurence

405 běžná cena 506 Kč

Poštovné jen 39
nejnižší v ČR

Nakladatel: Management Press, s.r.o.
ISBN: 80-7261-126-7
Rok vydání: 2005
Jazyk: Čeština
Druh: Kniha
Vazba: Pevná bez přebalu lesklá
Počet stran: 280
Zařazení: příručky strategický management řízení vztahů se zákazníky konkurenceschopnost inovace úspěch v podnikání ekonomická přidaná hodnota

Nákupem získáte tyto dva krásné dárky

Limitovaná sběratelská záložka 1.

Kniha Budoucnost konkurence C. K. Prahalada a Venkatrama Ramaswamyho poukazuje na dosud nebývalé příležitosti k vytváření hodnoty a inovování, a naznačuje tak, jakým způsobem se vedoucí pracovníci firem mohou podílet na spoluvytváření budoucnosti. Kniha renomovaných světových autorů a poradců v oboru podnikové strategie zaměřuje pozornost na zásadní proměnu vztahů zákazníků a firem. Autoři zdůrazňují, že hodnota pro zákazníka – dnes mnohem aktivnějšího, informovanějšího a zkušenějšího než kdykoli dříve – většinou již nespočívá ve výrobcích a službách jako takových, které mu firmy jednostranně a v nepřeberném množství vnucují. Uspět a napříště si zajistit ziskový růst a vlastní podíl na budoucnosti budou moci jen ty firmy, které se soustředí na inovování prostředí zkušenosti, v němž se jednotliví zákazníci mohou podle svých potřeb a preferencí zapojovat do spoluvytváření hodnoty.
Proč jsme tak levní?
Tato knížka je o 20% levnější než jinde. Díky čemu držíme ceny tak nízko?
Vyladili jsme logistiku
Mákli jsme si. Naše sklady a distribuční cesty fungují efektivně.
Šetříme na reklamě
Místo drahé reklamy vám radši dáme lepší služby. A taky nižší ceny.
Na dopravě nerýžujeme
Velké e-shopy si zvyšují marži vyšší cenou dopravy. U nás máte dopravu za 39.
Díky tomu vám dáme knihu Budoucnost konkurence jen za 405 Kč.