Kategorie

Web ostrý jako břitva

Autor: Jan Řezáč

660 běžná cena 784 Kč

Odesíláme do 5 až 7 dní
Poštovné jen 49
nejnižší v ČR

Nakladatel: BAROQUE PARTNERS
ISBN: 978-80-270-0644-1
Rok vydání: 2016
Jazyk: Čeština
Vazba: brožovaná
Počet stran: 216

Nákupem získáte sběratelskou záložku

Limitovaná sběratelská záložka

„Webdesign není jednoduchý, jen podceňovaný. A právě nadešel čas to změnit. Napsal jsem totiž první českou knihu o návrhu webu. Začínajícím webdesignerům ukáže cestu, zkušeným doplní mezery a zadavatelům ušetří statisíce za špatně navržený web nebo nesmyslný tendr.“ Zastavme perpetuum mobile na mizerné weby. I zkušenější webdesigner občas podlehne Dunning-Krugerovu efektu. Tedy „netuší, že netuší, že netuší“. Zadavatelé omezí výběrové řízení na grafiku hlavní strany a výsledek hodnotí jako líbí/nelíbí. Kniha Web ostrý jako břitva to změní. A pomůže oběma stranám najít společnou řeč. Webdesigneři Po přečtení knihy budete rozdýchávat ztrátu iluzí o webdesignu. Ale zamyšlení nad svým procesem návrhu a doporučená literatura v každé kapitole vás vystřelí na dráhu úspěšného webdesignera. Inspirujte se tipy, které jsem sbíral 10 let. Technika WBS usnadní nacenění webu, začnete brát vážně projektový trojimperativ a k návrhu přiberete metody Zlatých kruhů, Design studia nebo See-Think-Do framework. Sepsal jsem svůj rámec pro návrh webu, který vás provede malou zakázkou i projektem za statisíce. Webdesigneři, grafici, analytici, kodéři a copywriteři tak lépe pochopí kontext své práce v týmu a celém procesu. Zadavatelé projektů Ujasníte si obchodní strategii, vlastní branding a archetyp značky. Lépe pak internetovou prezentaci zasadíte do svého marketingu a připravíte dokonalé podklady pro webdesignera. Dozvíte se, proč příprava webu trvá déle než 3 měsíce a jak nastavit projektový rámec. Hodnocení webu změníte z posuzování grafiky na měření KPI a snížíte rizika, která by váš projekt ohrozila. Navrhuje vám webdesigner uživatelský výzkum a vám to připadá zbytečné? Díky knize si i jako laik snadno ověříte, že váš dodavatel odvádí profesionální práci. A stačí k tomu jen pár kapitol, které vám dají potřebný rozhled.
Proč jsme tak levní?
Tato knížka je o 16% levnější než jinde. Díky čemu držíme ceny tak nízko?
Vyladili jsme logistiku
Mákli jsme si. Naše sklady a distribuční cesty fungují efektivně.
Šetříme na reklamě
Místo drahé reklamy vám radši dáme lepší služby. A taky nižší ceny.
Na dopravě nerýžujeme
Velké e-shopy si zvyšují marži vyšší cenou dopravy. U nás máte dopravu za 39.
Díky tomu vám dáme knihu Web ostrý jako břitva jen za 660 Kč.