Kategorie

On Game Design (anglicky)

Poštovné jen 49
nejnižší v ČR

Nakladatel: Starman Bohemia
ISBN: 1-5927-3001-9
Rok vydání: 2003
Jazyk: Angličtina
Vazba: brožovaná
Počet stran: 648

Nákupem získáte sběratelskou záložku

Limitovaná sběratelská záložka

How often have you heard 'anyone can design a game?' While it seems like an easy job, game ideas are cheap and plentiful. Advancing those ideas into games that people want to play is one of the hardest, and most under-appreciated, tasks in the game development cycle. Andrew Rollings and Ernest Adams on Game Design introduces both students and experienced developers to the craft of designing computer and video games for the retail market. The first half of the book is a detailed analysis of the key game design elements: examining game concepts and worlds, storytelling, character and user interface design, core mechanics and balance. The second half discusses each of the major game genres (action, adventure, role-playing, strategy, puzzle, and so on) and identifies the design patterns and unique creative challenges that characterize them. Filled with examples and worksheets, this book takes an accessible, practical approach to creating fun, innovative, and highly playable games.
Proč jsme tak levní?
Tato knížka je o % levnější než jinde. Díky čemu držíme ceny tak nízko?
Vyladili jsme logistiku
Mákli jsme si. Naše sklady a distribuční cesty fungují efektivně.
Šetříme na reklamě
Místo drahé reklamy vám radši dáme lepší služby. A taky nižší ceny.
Na dopravě nerýžujeme
Velké e-shopy si zvyšují marži vyšší cenou dopravy. U nás máte dopravu za 39.
Díky tomu vám dáme knihu On Game Design jen za 0 Kč.