Kategorie

Meranie spokojnosti zákazníka z pohľadu manažérstva kvality a marketingu (slovensky)

194 běžná cena 216 Kč

Odesíláme do 5 až 7 dní
Poštovné jen 49
nejnižší v ČR

Nakladatel: SP Synergia
Kód:
ISBN: 80-969390-6-8
Rok vydání: 2006
Jazyk: Slovenština
Vazba: brožovaná
Počet stran: 214

0
Recenzí
vybrat si
Jméno
Vaše recenze
0
Jak se Vám kniha líbila?
Nejsou zde žádné recenze. Buďte první a napište svoji!
Proč jsme tak levní?
Tato knížka je o 10% levnější než jinde. Díky čemu držíme ceny tak nízko?
Vyladili jsme logistiku
Mákli jsme si. Naše sklady a distribuční cesty fungují efektivně.
Šetříme na reklamě
Místo drahé reklamy vám radši dáme lepší služby. A taky nižší ceny.
Na dopravě nerýžujeme
Velké e-shopy si zvyšují marži vyšší cenou dopravy. U nás máte dopravu za 39.
Díky tomu vám dáme knihu Meranie spokojnosti zákazníka z pohľadu manažérstva kvality a marketingu jen za 194 Kč.